تفاهم نامه همکاری جذب دانشجویان عراقی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج منعقد شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در نشستی با بیلال محمد مجید نماینده شرکت موکریان اقلیم کردستان عراق تفاهم نامه همکاری برای جذب دانشجویان عراقی در واحد کرج امضا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرج، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در دیدار با نماینده شرکت موکریان اقلیم کردستان عراق ضمن تشریح توانمندی ها، ظرفیت ها و افتخارات علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری واحد کرج، آمادگی این دانشگاه برای تعامل در زمینه پذیرش دانشجو از کشورهای منطقه بویژه کشورهای همسایه و مسلمان را اعلام نمود.

وی با تشریح سیاست های واحد کرج در خصوص گسترش تعاملات دانشگاهی واحد کرج با سایر کشورهای منطقه و جهان گفت: واحد کرج با داشتن توانمندی های علمی و ظرفیت های گوناگون آموزشی، آمادگی کامل به منظور جذب دانشجویان خارجی و ارائه خدمات علمی، آموزشی و نیز مراودات علمی و پژوهشی با سایر کشورها را داراست.

رئیس واحد کرج ابراز امیدواری کرد: پذیرش دانشجویان مستعد از دیگر کشورها، زمینه ساز ارائه خدمات متعدد علمی و آموزشی این دانشگاه به سایر کشورهای منطقه بوده و اقدام موثری را در ارتقاء سطح علمی و فرهنگی منطقه شکل دهد.

بیلال محمدمجید نیز که به نمایندگی از شرکت موکریان اقلیم کردستان عراق در این نشست حضور داشت ضمن اظهار علاقمندی به منظور هدایت متقاضیان علاقمند برای تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به عنوان یکی از دانشگاه های توانمند، ابراز امیدواری کرد: همکاری های دوجانبه میان اقلیم کردستان و واحد کرج در این زمینه به خوبی صورت پذیرد.

در ادامه برهانی فر و بیلال محمد مجید تفاهم نامه یک ساله ای را به منظور همکاری شرکت مذکور با واحد کرج به منظور جذب دانشجویان غیرایرانی علاقمند به تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و هدایت و معرفی متقاضیان به تحصیل بویژه از اقلیم کردستان به این دانشگاه امضا کردند.

در پایان این نشست برهانی فر و جمعی از مسئولین واحد کرج، بیلان محمدمجید و هیأت همراه را در بازدید از دانشکده زبان و ادبیات خارجی واحد کرج همراهی کردند.

کد خبر: 1032193

وب گردی

وب گردی