نیروی انتظامی نسبت به ضرب و جرح کارگران پاسخگو باشد

مجمع دانشجویان حزب الله در نامه‌ای خطاب به فرمانده نیروی انتظامی کشور اعلام کرد: رسیدگی و پاسخ گو بودن نسبت به ضرب و جرح کارگران را از شما خواستار هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مجمع دانشجویان حزب الله دانشگاه علم و صنعت ایران در نامه‌ای خطاب به سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور خواستار رسیدگی و پاسخ گو بودن نسبت به ضرب و جرح کارگران شد.

در بخشی از این نامه آمده است: همان طور که مستحضرید در هفته‌های اخیر شاهد تجمعات متعددی از سوی کارگران ستم کشیده بودیم که مصداق آیه مبارکه «لایحب الله الجهر بالسوء من القول الا من ظلم» حقوق به حق خود را فریاد زدند و مطالبه کردند، اما از سوی نیروی انتظامی با رفتاری خشونت آمیز که منجر به ضرب و جرح برخی از کارگران نیز شد، روبرو شدند.

دانشجویان در این نامه نوستند: با توجه به رویدادن این اتفاقات علیرغم اهمیت تکریم کارگر به ویژه در کلام رهبر انقلاب و فرمانده کل قوا؛ چنان که فرمودند: «این که معروف است و روایت است که پیغمبر مکرم اسلام (ص) دست کارگر را بوسیدند، فقط یک تعارف نیست؛ این یک تعلیم است؛ بنابراین می‌خواهیم از کار تجلیل بشود از کارگر تجلیل بشود، مسئولان توجه داده بشوند به مسائل مربوط به کارگران رفع مشکلات محیط‌های کارگری و جامعه کارگری» از شما دعوت می‌شود با حضور در دانشگاه نسبت به این مسئله پاسخگو باشید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1032200

وب گردی

وب گردی