درخواست دانشجویان از فرمانداری برای صدور مجوز تجمع مقابل سفارت فرانسه

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در نامه‌ای از فرمانداری تهران برای برگزاری تجمع دانشجویان مقابل سفارت فرانسه درخواست مجوز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در نامه‌ای از فرمانداری تهران برای برگزاری تجمع دانشجویان مقابل سفارت فرانسه درخواست مجوز کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: با توجه به اشارات و تاکیدات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و همچنین وظیفه ذاتی مسلمین در محکوم کردن ظلم ظالمان دنیای استکبار، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران در نظر دارد در آستانه یک سالگی جنبش ضد سرمایه‌داری جلیقه‌زردهای فرانسه، اقدام به تجمع در مقابل سفارت فرانسه کنند.

دانشجویان در این نامه ابزار کردند: خواهشمند است مجوز لازم برای برگزاری تجمع در تاریخ 18 آبان 98 از ساعت 14 الی 18 جهت حضور دانشجویان مقابل سفارت فرانسه در اعتراض به نظام سرمایه‌داری و خشونت شدید دولت فرانسه علیه اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم را صادر کنید. ضمنا یادآور می‌شود مسئولیت گروه اجرایی تجمع و همچنین گروه انتظامات تجمع به عهده بسیج دانشجویی علوم و تحقیقات تهران خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1032201

وب گردی

وب گردی