تجلیل از ورزشکاران  جزو اولویت‌‌‌‌‌‌‌‌های دانشگاه آزاد اسلامی است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رئیس هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی بیش از یک سال است که تاکید به برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران دارند و برگزاری این مراسم جزو اولویت های دانشگاه آزاد است.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تجلیل از دانشجویان قهرمان این دانشگاه که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: این مراسم نمادین بوده و شایسته است که مراسم تجلیل از ورزشکاران این دانشگاه به صورت مداوم برگزار شود.

وی افزود: دکتر ولایتی رئیس هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی بیش از یک سال است که تاکید به برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران دارند و برگزاری این مراسم جزو اولویت های دانشگاه آزاد است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اذعان کرد: ورزش مورد تاکید اسلام است. همچنین دانشگاه باید به ورزش بپردازد زیرا یکی از بهترین و کم هزینه‌ترین کارهای فرهنگی، ورزش است.

کلانتری خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با دارا بودن یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجو در سه حوزه ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای حضور دارد که منجر به توسعه ورزش در کشور شده است. ورزشکاران این مراسم از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی و کشور هستند.

وی در پایان، از اهتمام ویژه دکتر طهرانچی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و از تلاش‌های شبانه‌روزی کمال جوانمرد مدیر کل اداره تربیت بدنی و علی‌نژاد دبیر شورای عالی ورزش این دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042236

وب گردی

وب گردی