رمز ماندگاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، توکل ادوار بر اهل بیت (ع) است

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: اتحادیه، رمز ماندگاری انقلابی خود را توکل ادوار بر اهل بیت (ع) می‌داند؛ همان‌گونه که ۴۰ سالگی انقلاب را مدیون اهل بیت (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سجاد اسدی در مراسم بیستمین سالروز اعلام موجودیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با عنوان «جوان انقلابی، انقلاب جوان» که عصر امروز سه‌شنبه 14 آبان‌ماه 98 در سالن شهید آوینی دانشکده هنر دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: اگر امروز جشن بیست‌سالگی اتحادیه را برگزار می‌کنیم، مدیون تلاش‌های انقلابی ادوار اتحادیه هستیم.

وی افزود: در حال حاضر خوشحالیم و افتخار می‌کنیم ادوار اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در جای‌جای کشور، باری را از دوش انقلاب برمی‌دارد و و جبهه انقلاب را گرم نگه داشته است.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خاطرنشان کرد: این اتحادیه، رمز ماندگاری خود را توکل ادوار بر اهل بیت (ع) می‌داند؛ همان‌گونه که ۴۰ سالگی انقلاب را مدیون اهل بیت (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) می‌دانیم.

وی ادامه داد: توکل بر ائمه اطهار را ادوار اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشحویان مستقل، سینه به سینه به همدیگر منتقل کردند. شعار «جوان انقلاب و انقلاب حوان» را نیز با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب برای مراسم 20 سالگی این اتحادیه در نظر گرفتیم.

این فعال دانشجویی در پایان گفت: این اتحادیه به ایستگاه 20 سالگی خود رسیده است، در حالی که با افتخار اعلام می‌کند در زمین هیچ حزب سیاسی بازی نکرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042240

وب گردی

وب گردی