مراسم تجلیل از دانشجویان قهرمان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

مدیرکل اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مراسم تجلیل از دانشجویان قهرمان ورزشی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تجلیل از قهرمانان دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی، مدال آوران سی امین یونیورسیاد دانشجویی (ایتالیا 2019)، مسابقات جام جهانی تکواندو (چین 2019) و لیگ جهانی بسکتبال 3*3 (چین 2019) با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

کمال جوانمرد مدیرکل اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی امروز در مراسم تجلیل از دانشجویان قهرمان این دانشگاه که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: کسب مقام سوم تیم بسکتبال سه نفره بانوان در مسابقات دانشگاهیان جهان ۲۰۱۹ را تبریک می‌گویم‌.

وی افزود: امروز در این مراسم ۲۴ نفر ورزشکار دانشگاه آزاد اسلامی مورد تقدیر قرار می‌گیرند. هم چنین قهرمانان دو رشته کاراته و سنگ‌نوردی در مراسم جداگانه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

مدیرکل اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اذعان کرد: درآمدزایی در ورزش برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی در دو بخش آکادمی‌ها و مدارس تابستانی در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

جوانمرد گفت: امسال دانشگاه آزاد گام های بزرگی را به سمت پیشرفت برداشته است. سال قبل 16 تیم باشگاهی لیگ برتری داشتیم که امسال به 26 تیم افزایش یافته و 40 رویداد ورزشی را برگزار کردیم که این رقم امسال به 70 رویداد افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: امسال به کمیته المپیک بزرگترین کمک ها را کردیم و با سرمایه گذاری در رشته های المپیکی سهم خود در راه آماده سازی کاروان المپیکی ایران ادا کردیم و از اماکن ورزشی خود بیش از پنج میلیارد و ششصد میلیون تومان درآمدزایی کسب کردیم و تا دوسال آینده کاملا از نظر هزینه ای خودکفا خواهیم شد.

در ادامه این مراسم، محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ورزش های دانشگاهی نیز در این جلسه با بیان اینکه فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی متعلق به تمام بخش‌های آموزش عالی است، گفت: این فدراسیون تلاش کرده تا به قسمت ملی، بهای بیشتری داده شود. یکی از سیاست های این فدراسیون واگذاری فعالیت ها به بخش‌های مختلف بود.

وی با تأکید بر اهمیت ورزش دانشجویی در کشور گفت: یکی از دانشگاه های که در این زمینه موفق بوده، دانشگاه آزاد اسلامی است که توانسته در اعزام تیم های خود به خارج از کشور به مقام های ارزشمندی دست یابد. کسب مقام سوم توسط دانشجویان دختر دانشگاه در مسابقات بسکتبال در تاریخ ورزش بسکتبال کشور بی نظیر و افتخار بزرگ است.

اسامی قهرمانان سی امین یونیورسیاد دانشجویی ایتالیا 2019

آرمین هادی پور ـ طلا

سروش احمدی ـ طلا

امیرمحمد بخشی ـ طلا

میرهاشمی حسینی ـ طلا

عرفان ناظمی ـ طلا

مهیارصداقت ـ طلا

کیارش فرزان ـ نقره

محمدصالح پالیزبان ـ نقره

کوروش بختیاری ـ برنز

ملیکا میرحسینی ـ برنز

فاطمه حسام ـ برنز

اسامی قهرمانان مسابقات جام جهانی تکواندو چین 2019

عرفان ناظمی ـ طلا

سعید رجبی ـ طلا

حسین لطفی ـ طلا

امیرمحمد بخشی ـ طلا

سینا بهرامی ـ طلا

کیمیا علیزاده ـ نقره

کیمیا همتی ـ نقره

اسامی قهرمانان لیگ جهانی بسکتبال 3*3 چین 2019

شیدا شجاعی کهنه شهری

کیمیا یزدیان طهرانی

زهرا عدالت کار مقدم

فائزه شهریاری

آزاده زمانپور

در این مراسم قهرمانان ورزشی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

همچنین در این مراسم از سید نعمت خلیفه سرمربی تیم تکواندو، رضا ایمانزاده مربی تکواندو و کمال جوانمرد سرپرست تیم تکواندو در یونیورسیاد تقدیر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042241

وب گردی

وب گردی