مسابقه سینمایی «چهار،سه،دو،یک» به نیمه نهایی رسید

مرحله نیمه نهایی فصل ششم مسابقه «چهار،سه،دو،یک» از 16 آبان ماه روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، مسابقه سینمایی «چهار،سه،دو،یک» با اجرای جواد مولانیا که پخش آن از ابتدای تابستان امسال در شبکه چهار سیما آغاز شده است از پنجشنبه 16 آبان ماه وارد مرحله ی نیمه نهایی می شود.

به گفته حسین مروی تهیه کننده مسابقه از بین 64 شرکت کننده در سری ششم این مسابقه 16 نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافته اند که در هشت قسمت آینده شرکت کنندگان در چهار گروه چهار نفره با یکدیگر به رقابت می پردازند؛از این 16 نفر، 4 نفر به عنوان فینالیست به مرحله نهایی و فینال مسابقه راه پیدا می کنند.

مروی افزود: مرحله نیمه نهایی فصل ششم مسابقه ،از این هفته روزهای پنجشنبه 16 و جمعه 17مهرماه ساعت 13 آغاز می شود و داوران این قسمت ها خانم ها سیما تیرانداز و مرجان اشرفی زاده وآقای مسعود آب‌پرور هستند.

تهیه‌کننده مسابقه سینمایی «چهار،سه،دو،یک» یادآور شد: از این هفته بینندگان هم میتوانند ازطریق شماره پیامک 30000448 درنظرسنجی انتخاب شرکت کننده برتر مشارکت کنند.

گفتنی است این نظرات در رای داوران به عنوان انتخاب فینالیست تاثیری ندارد و شرکت کننده برتر از دید تماشاگران نام آن در برنامه از طریق زیرنویس اعلام می‌شود.

در مسابقه «چهار، سه، دو، یک» شرکت کنندگان در سه مرحله مقدماتی نیمه نهایی و فینال با یکدیگر به رقابت می پردازند و یک گروه سه نفره داوری شامل کارگردان، منتقد ، بازیگر و استاد دانشگاه رقابت شرکت‌کنندگان را مورد قضاوت قرار می‌دهند.

«تدوین»، «خلاقیت داستانی»، «تحلیل فیلم»، بخش«آزاد» و اجرای یک تست بازیگری، پانتومیم،نمایش نامه خوانی و یا مجری گری توسط شرکت کنندگان از جمله بخش های این مسابقه تلویزیونی است.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1042270

وب گردی

وب گردی