تودیع و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ امام‌خمینی تهران

مراسم تکریم و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ تهران با حضور علی القاصی دادستان تهران، معاونان، قضات و کارمندان این دادسرا در محل دادسرای ناحیه ۱۲ برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، مراسم تکریم و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ تهران (امام‌خمینی) با حضور علی القاصی دادستان تهران، معاونان، قضات و کارمندان این دادسرا در محل دادسرای ناحیه ۱۲ امام‌خمینی برگزار شد.

دادستان تهران در این جلسه ضمن معرفی رحیم گل زاده به عنوان سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ امام‌خمینی تهران، از زحمات و تلاش‌های فرشاد غلامی‌منفرد در دوران تصدی در این دادسرا تقدیر و تشکر و برای گل راده آرزوی موفقیت کرد. همچنین دکتر علی القاصی دادستان تهران قبل از مراسم تکریم و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ تهران به صورت سرزده از شعب اجرای احکام کیفری و نیز شعب بازپرسی این دادسرا بازدید و ضمن بررسی سطح عملکرد شعب قضایی، از تلاش‌های قضات و کارکنان این دادسرا نیز تقدیر و تشکر کرد.

وی در این بازدید از نزدیک با برخی مراجعه کنندگان گفتگو و ضمن استماع مطالبات آن‌ها، دستورات قضایی لازم را در این خصوص صادر نمود و کیفیت ارائه خدمات به مراجعین را جویا و برای بهبود هرچه بهتر کیفیت خدمات دستوراتی را به سرپرست جدید ابلاغ نمود.

لازم به ذکر است که پیش از این گل زاده بعنوان معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۶ (بعثت) تهران مشغول به خدمت بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042281

وب گردی

وب گردی