ضرورت ترویج   ایثار اجتماعی برای رفع مشکلات کشور

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برای رفع بسیاری از مشکلات، ایثار اجتماعی باید در جامعه رواج یابد و در شرایط اخیر با دوراندیشی، پایداری، ولایت مداری و وحدت مردم مشکلات کشور مرتفع خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید منصور میرمرادی در مراسم تکریم «نادر نصیری» مدیرکل سابق بنیاد تهران بزرگ و معرفی «حمیدعلی صمیمی» مدیرکل جدید این اداره کل، گفت: برخی اقدامات نقطه عطف انقلاب‌ها می‌شود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس یکی از با اهمیت‌ترین موضوعاتی است که تبدیل به نقطه عطف و تاریخ ساز انقلاب اسلامی شده است.
وی افزود: حرکت‌های مردمی که در جریان وقوع انقلاب اسلامی به وجود آمد و موجب دگرگونی، تحول و ایجاد نظام جمهوری اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب شد، در هر دوره‌ای نقطه عطفی را ایجاد کرد که امیدواریم آیندگان از آن به عنوان یک اثر تاریخی که هر ایرانی باید به آن افتخار کند یاد کنند.

تسخیر لانه جاسوسی یک حرکت مهم


معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد تسخیر لانه جاسوسی را یک حرکت مهم دانست و گفت: اقدامی که در تسخیر لانه جاسوسی انجام شد و ارزشی که ما برای ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز قائل شدیم به دلیل محتوا، ماهیت، حرکت و ایجاد فضای ضد استکباری آن است و ما مدیون شهدا به ویژه شهدای دانش‌آموز و دانشجو و اقشار مختلف در این مبارزات هستیم.
میرمرادی با بیان اینکه مبارزه با استکبار جهانی ریشه در تاریخ دارد، گفت: مبارزه با استکبار جهانی چیزی نبوده که امروز و دیروز آغاز شده باشد و یک تاریخ و گذشته دارد همواره کشورهای قدرتمند که امتیاز مالی و پولی دارند تمایل به تسخیر دیگر کشورها داشته و تمایل دارند دیگر کشورها به سمت آنچه که آنها فرمان می‌دهند هدایت شوند.

دفاع مقدس تنها جنگی بود که یک وجب از خاک ایران در اختیار بیگانگان قرار نگرفت


معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد با اشاره به برخی از تبعات جنگ در کشورها گفت: کسی نمی‌تواند ادعا کند که جنگ خانمان‌سوز نیست و خسارتی ندارد اما آن چیزی که باعث تمایز ایران اسلامی با سایر کشورها شد این بود که ما در دفاع از کیان انقلاب اسلامی وارد دفاعی مقدس شدیم؛ دفاع مقدس تنها جنگی بود که یک وجب از خاک ایران در اختیار بیگانگان قرار نگرفت چرا که شهدا، جانبازان و همه مردم ما با همه وجود خود برای دفاع به میدان آمدند.
وی در ادامه ترویج ایثار اجتماعی را ضرورت امروز جامعه دانست و افزود: در شرایط امروز باید همه کمک کنند و اگر افتخار ما این است که ایثارگران ما در دوران دفاع مقدس از جان و مال خود گذشتند و دفاع کردند، امروز باید ایثار اجتماعی در جامعه رواج پیدا کند.


فعالان شورای اقامه نماز بنیاد در استان‌ها تقدیر شدند

مدیرکل دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با اعلام نتایج ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور، فعالان شورای اقامه نماز بنیاد برخی استان‌ها مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند.

عباس کاهه با اعلام این خبر گفت: پس از اعلام نتایج ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور نسبت به عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در اجرای توافقنامه اقامه نماز سال ۱۳۹۷ در سه سطح «مدیریتی – تمهیدی»، «آموزشی –پژوهشی» و «تبلیغی – ترویجی»، با موافقت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، تعدادی از فعالان شورای اقامه نماز بنیاد در استان‌هایی که امتیاز بین ۸۹.۷ تا ۱۰۰ را کسب کرده بودند مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند.
وی ادامه داد: ۹ استان شامل البرز، قزوین، کرمانشاه، مازندران، همدان، آذربایجان غربی، اردبیل، چهارمحال بختیاری و گیلان با بیشترین امتیاز (۹۹٫۴ تا ۱۰۰) شایسته تقدیر ویژه و تعداد ۷ استان شامل خراسان جنوبی، فارس، تهران و شهرستان‌های تهران، بوشهر، گلستان، اصفهان و خراسان شمالی با امتیاز بسیار عالی (۸۹.۷ تا ۹۷) مورد تشویق قرار گرفتند.
مدیرکل دفتر نمایندگی ولی‌فقیه گفت: امیدواریم در سال‌های آتی سایر استان‌ها نیز با تلاش بیشتر در ردیف تقدیر ویژه قرار بگیرند تا با همکاری و همدلی آنها فرهنگ اقامه نماز در کشور موفق‌تر از گذشته توسعه و ترویج پیدا کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042283

وب گردی

وب گردی