همکاری‌های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و کارآفرینی دانشگاه آزاد اراک با شورای شهر و شهرداری

تفاهم‌نامه همکاری‌های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی و مجموعه شهرداری این شهر به امضا رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، جلسه شورای اسلامی شهر اراک به ریاست محمدحسین فدایی و با حضور اعضای شورای شهر، محمد کریم شفیعی شهردار اراک و حسین کلانتری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک با محوریت بررسی و تصویب نامه‌های واصل شده، پیگیری مصوبات شورا در شهرداری و همچنین گزارش شهردار از آخرین وضعیت شهرداری و پروژه‌های در دست اقدام برگزار شد.

در صحن علنی شورای اسلامی شهر اراک، تفاهم‌نامه همکاری‌های پژوهشی،آموزشی، فرهنگی و کار آفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی و مجموعه شهرداری این شهر با هدف ارتباط مشترک دانشگاه با شهرداری و نظر به توانمندی‌ها و شایستگی‌های علمی دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی و شهرداری اراک در انجام فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، تحقیقاتی، رفاهی و سایر مباحث مربوط در راستای ارتقای کمی و کیفی اهداف و برنامه‌های مشترک امضا شد.

در این جلسه کلانتری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک از حسن توجه و نگاه ویژه اعضای شورای شهر و همچنین حمایت همه جانبه شهردار اراک مبنی بر استفاده از ظرفیت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اراک در مسائل مدیریت شهری، تقدیر و تشکر کرد. این تفاهم‌نامه در هفت ماده و 26 بند و هفت تبصره به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042293

وب گردی

وب گردی