لایو جنجالی آذری جهرمی در ارتباط با سرویس های ارزش افزوده/ دعوت به مناظره زرآبادی نماینده مجلس

وزیر ارتباطات در توییتر خود نوشت: ساعت ۸ یک لایو جذاب در اینستاگرام خواهیم داشت، چند مهمان خاص و ویژه هم حضور پیدا می‌کنند. حسابی جنجالی خواهد بود! حتما ببینید! منتظرتون هستم. ‌

به گزارش خبرنگار گروه علم وفناوری ایسکانیوز، پیگیری هایی که در خصوص ماجرای کلاهبرداری های شرکت های ارزش افزوده توسط وزیر ارتباطات انجام شده است، تهمت ها و ادعاهایی را متوجه او و خانواده ساخته است. آذری جهرمی در توییتر خود از حمیده زرآبادی نماینده مجالس دعوت کرد تا در این مناظره که با حضور تعدادی مهمان برگزار می‌شود، حضور پیدا کند.

آذری جهرمی در توییتر خود نوشت: ساعت ۸ یک لایو جذاب در اینستاگرام خواهیم داشت، چند مهمان خاص و ویژه هم حضور پیدا می‌کنند. حسابی جنجالی خواهد بود! حتما ببینید! منتظرتون هستم. ‌

او اضافه کرد: از خانم زرآبادی هم دعوت می‌کنم در لایو شرکت کنند و درباره‌ تهمت‌هایی که فرمودند کمی صحبت کنیم! مگر نمی‌گویند ادعاهاشون درسته؟

پیش از این پژمانفر نماینده مشهد اعلام کرده بود: چرا آذری جهرمی از طریق اینستاگرام جهت گفتگوی زنده و پرسش و پاسخ با کاربران استفاده می‌کند، این امر مشروعیت بخشیدن به این شبکه اجتماعی و خلاف رویه قانونی کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042302

وب گردی

وب گردی