امشب آخرین مهلت پذیرش دستیار فوق تخصصی

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دستیار فوق تخصصی امشب پایان می پذیرد و تاریخ و محل برگزاری آزمون شفاهی نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آبتین حیدرزاده درباره ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دستیار فوق تخصصی اظهار کرد: ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دستیار فوق تخصصی امشب پایان می پذیرد و تاریخ و محل برگزاری آزمون شفاهی نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام شرکت‌کنندگان سی‌وششمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی که در مرحله اعلام نتایج اصلی آزمون مذکور موفق به کسب قبولی نشدند و همچنین داوطلبان فارغ‌التحصیل سال جاری رشته‌های تخصصی بیماری‌های داخلی، کودکان، بیهوشی، روان‌پزشکی و جراحی عمومی که در شصت‌وششمین دوره دانش‌نامه تخصصی نمره قبولی نگرفتند تا ساعت ۲۴ امشب چهارشنبه ۱۵ آبان‌ماه می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی در مراحل تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت درباره افراد واجد شرایط برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت فوق تخصصی دستیاری تصریح کرد: همه شرکت‌کنندگان سی‌وششمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی که با رعایت مقررات موفق به کسب قبولی در مرحله اصلی نشدند، تمامی متخصصین که با شرکت در رشته‌های جراحی عمومی، بیماری‌های داخلی، کودکان، روان‌پزشکی و بیهوشی در شصت‌‌وششمین دوره آزمون دانش‌نامه تخصصی شهریورماه ۱۳۹۸ موفق به کسب قبولی در هر دو مرحله کتبی و شفاهی شده‌اند (به جز افرادی که در مقطع تخصصی با استفاده از سهمیه خانم‌ها، مناطق محروم؛ اعم از مازاد مناطق محروم یا قانون برقراری عدالت آموزشی مورد پذیرش قرار گرفته‌اند) می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

حیدرزاده خاطرنشان کرد: از شروع به دوره افرادی که تعهد محضری را ارائه نکنند، جلوگیری به عمل خواهد آمد و عدم سپردن تعهد محضری خاص به منزله اعلام انصراف از پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت خواهد بود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت بیان کرد: نفرولوژی، خون و سرطان بالغین و قلب و عروق از جمله رشته‌های داخلی و رشته‌های کلیه کودکان، طب نوزادی و پیرامون تولد، خون و سرطان کودکان و عفونی کودکان، گوارش، قلب از جمله رشته‌های کودکان و جراحی عروق، جراحی کودکان، جراحی قفسه صدری و جراحی قلب و عروق از رشته‌های جراحی عمومی، رشته مراقبت‌های ویژه پزشکی از رشته داخلی بیهوشی و در نهایت رشته روان‌پزشکی کودک و نوجوان از رشته‌‌های وابسته به روانپزشکی در دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی است.

حیدرزاده تأکید کرد: افرادی که دارای حد نصاب قبولی در مرحله کتبی از بالاترین نمره کتبی تراز شده‌اند برای شرکت در مرحله شفاهی آزمون دعوت می‌شوند و تاریخ و محل برگزاری آزمون شفاهی نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر: 1042304

وب گردی

وب گردی