چگونه مصرف باتری را در iOS 13 کاهش دهیم؟

اگر می خواهید حالت صرفه جویی مصرف باتری در iOS 13 را فعال کنید ، متن زیر را بخوانید.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، iOS 13 که در چند وقت اخیر با مشکلاتی روبه رو شده است ، نمی تواند از نظر میزان مصرف باتری عملکرد مطلوبی را ارائه دهد. آیا پاسخ این سؤال که با به روزرسانی جدید چگونه می توان حالت کم مصرف باتری را فعال کرد، تغییر کرده است؟

چگونه حالت کم مصرف iOS 13 را فعال کنیم؟

فعال کردن حالت کم مصرف ، میزان مصرف باتری مدل های آیفون را کاهش می دهد. با استفاده از این روش و به لطف این حالت، کاربران آیفون می توانند از تلفن برای مدت زمان طولانی تری استفاده کنند.

دستگاه های iPhone اگر در حالت صرفه جویی باتری قرار داشته باشند برخی از عملیات ها و به روز رسانی ها را به کندی انجام می دهند. علاوه بر این ، گزینه صرفه جویی ، عملکرد برخی از سرویس ها را مختل می کند، با رسیدن به 20 درصد شارژ دستگاه، به طور خودکار خاموش می شود.

عملکرد سیستم ایمیل، برنامه Siri، دانلود خودکار، برخی از جلوه های تصویری و عکس های iCloud برای یک دوره زمانی معین در پایین ترین سطح انجام می شود و منجر به عملکرد ضعیف آنها می شود.

هنگامی که صرفه جویی باتری آیفون را فعال می کنید، نوار وضعیت شارژ زرد دریافت خواهید کرد. اگر در سیستم عامل iOS تازه وارد هستید یا می خواهید بدانید که آیا تغییری ایجاد شده است، متن زیر به شما کمک می کند.

برای فعال کردن این حالت درست مانند iOS 11 و iOS 12 ، می توانید به سادگی به تنظیمات> باتری بروید. شما می توانید برای خاموش کردن آن نیز همین روش را انجام دهید. سرانجام ، در کلیه محصولات آیفون که حالت کم مصرف در آنها فعال شود صفحه نمایش بعد از 30 ثانیه خاموش می شود.

روش دیگر برای انتخاب تنظیمات صرفه جویی در باتری به شرح زیر است:

تنظیمات> مرکز کنترل> شخصی سازی کنترل ها> حالت کم مصرف.

Settings> Control Center> Customize Controls> Low Power Mode.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042334

وب گردی

وب گردی