مسابقات لیگ تنیس روی میز باشگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های کشور با حضور دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود

مسابقات لیگ تنیس روی میز باشگاه های کشور از امروز برگزار می شود و دانشگاه آزاد در نخستین بازی میزبان فراسنج تهران است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، رقابت های بیست و هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر آقایان باشگاههای کشور از پنجشنبه 16 آبان آغاز می شود و در مرحله اول این مسابقات 12 بازی طی سه روز انجام خواهد شد . طبق برنامه اعلام شده در دیدار افتتاحیه که از شبکه ورزش سیما نیز پخش می شود ، تیم های پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان از ساعت 14 به میدان می روند . برنامه کامل مرحله اول به شرح ذیل است :

در روز پنجشنبه 16 آبان ماه تیم های پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان درساعت 14 به مصاف هم می روند و سه دیدار دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی با فراسنج تهران، اطلس پویان گیلان با دبیری تبریز و شهرداری کرج با رعدپدافند هوایی در ساعت 16 برگزار خواهد شد.

همچنین روز جمعه 17 آبان نیز ، دیدار دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی با رعدپدافند هوایی در ساعت 15 برگزار می شود و سه دیدار پتروشیمی بندرامام با فراسنج تهران، پالایش نفت آبادان با دبیری تبریز و اطلس پویان گیلان با شهرداری کرج در ساعت 14 صورت می گیرد.

سومین روز از این مسابقات نیز روز شنبه 18 آبان است که در این روز ابتدا فراسنج تهران با رعدپدافند هوایی در ساعت 10 مسابقه دارند و بعد سه بازی پتروشیمی بندرامام با دبیری تبریز، پالایش نفت آبادان با شهرداری کرج و دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی با اطلس پویان گیلان در ساعت 16 برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که مسابقات لیگ برتر آقایان باشگاههای کشور با حضور 8 تیم و در 4 مرحله مقدماتی برگزار می شود که چهار تیم برتر به مرحله پلی آف راه خواهند یافت. تیم دانشگاه آزاد اسلامی سال قبل نایب قهرمان این مسابقات شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042355

وب گردی

وب گردی