افرادی که حرف از مذاکره با آمریکا می‌زنند، در صف بندی دشمن قرار دارند

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هیچ مسئولی به خود اجازه ندهد حرف از مذاکره بزند. کسانی که حرف از مذاکره می زنند در صف بندی دشمن قرار دارند باعث طمع آمریکا برای حضور در این کشور می شوند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در جمع فرماندهان بسیج دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در دانشگاه تربیت مدرس گفت: سیر تطور 13 آبان که از سال 1343 آغاز و تا سال 58 ادامه داشته بیانگر تحولات با اهمیتی است. اولین حادثه این سیر مقدمه انقلاب اسلامی و آخرین آن انقلاب دوم نامگذاری شد.

هاشمی به اهمیت روز مبارزه با استکبار جهانی در کلام امامین انقلاب اشاره کرد و گفت : در سیر حوادث 13 آبان تسخیر سفارت امریکا و کشف اسناد خباثت آمریکا علیه ایران، مردم را به تصمیم مهمی واداشت که پای امریکاییان از این سرزمین برای همیشه قطع گردد و امروز دانشگاهیان تکلیف دارند نسبت به تبیین خباثت‌‌های چهل ساله آمریکا در این کشور و گفتمان سازی برای جهان بدون سلطه آمریکا اقدام کنند.

مسئول دبیرخانه گام دوم انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در روز سیزده آبان اشاره کرد و گفت : نائب امام زمان دو دغدغه را در جمع دانشجویان و دانش آموزان مطرح فرمودند، یکی منع مذاکره و دوم تبیین و در دسترس قرار دادن اسناد بجامانده از سفارت آمریکا و خباثت ها و تهدیدات آمریکا علیه ایران برای اقشار مختلف بخصوص نوجوانان که البته این دغدغه ها، پیام مهمی به مسئولان دارد.

عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به دو پیام امام خامنه ای به مسئولان اشاره کرد و گفت: مسئولانی که مدهوش و سرمست مذاکره با آمریکا هستند به اسناد بجامانده از لانه جاسوسی مراجعه کنند و تجارب کشورهای مختلف مثل کره شمالی را مورد توجه قرار دهند.

هاشمی در پایان با اشاره به یکی دیگر از پیام‌‌های مقام معظم رهبری گفت: مسئولان دیگر دم از مذاکره با آمریکا نزنند و باید توسط دانشگاهیان گفتمان سازی کنند تا منع مذاکره در کشور اتفاق بیفتد و هیچ مسئولی به خود اجازه ندهد حرف از مذاکره بزند. کسانی که حرف از مذاکره می زنند در صف بندی دشمن قرار دارند باعث طمع آمریکا برای حضور در این کشور می شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042380

وب گردی

وب گردی