سرلشکر سلامی: دشمن را در تحقق اهداف خود ناکام می‌گذاریم

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما به دشمنان می‌گوییم از هر تهدیدی که بسازید فرصت می‌سازیم و هر هدفی را دنبال کنید، ناکامتان می‌کنیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین افتتاح ۷۰۰ پروژه عمرانی محرومیت زدایی سپاه تهران که امروز (پنج شنبه) به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان در سراسر کشور در سپاه تهران انجام شد، گفت: ما هیچ گاه نمی توانیم به جز به پیروزی به چیزی فکر کنیم، ما هیچ گاه با وجود این جوانان نمی توانیم شکست بخوریم.

وی افزود: گروه های جهادی افسران و سربازان نبرد بزرگ هستند، نبردی که عزت امت و ملت ایران را نشانه گرفته است، برخی جنگ ها سرزمین را نشانه می گیرند و برخی جنگ ها فخر، هویت و شرافت را نشانه می گیرند.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد دشمن در جنگ اقتصادی و عملیات روانی عزت و عزمت و اقتدار و سربلندی ما را نشانه گرفته بود که تمام شد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شما جهادی‌ها که باشید، ایران همیشه روز و روشن است، تاکید کرد: شما جهادی‌ها که باشید ملت ما از سختی‌ها، ساده‌تر عبور می‌کنند و به اهداف بزرگ زودتر می‌رسند.

وی تصریح کرد: شان ملت ما کمیت‌های کوچک نیست؛ آنها بزرگ هستند و تا زمانی که خیرین هستند که شادی ها را تقسیم می کنند این شادی ها زیاد و مشکلات کاهش می یابد، شان مردم داشتن زندگی شاد و خوب است و به دشمنان می گوییم از هر تهدیدی که بسازید فرصت می سازیم، هر هدفی را دنبال کنید ما ناکامتان می کنیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شما یاد گرفته اید که از ما شکست بخورید و ما هم آموخته‌ایم که پیروز شویم،گفت: ما ملت ایران با هم تصمیم می گیریم که ایران را بسازیم.

کد خبر: 1042392

وب گردی

وب گردی