ZTE Blade A7 Prime و Blade 10 Prime معرفی شدند

شرکت ZTE به تازگی دو گوشی هوشمند جدید معرفی کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، حتی اگر ZTE در صنعت گوشی های هوشمند چندان درگیر رقابت نیست ، اما همچنان مدلهای جدیدی را از سطح رده پایین تا پرچمدار معرفی می کند. ZTE Blade A7 Prime و Blade 10 Prime مدل های جدیدی هستند که به تازگی معرفی شده اند.

هر دو تلفن دارای تجهیزات و قیمت مناسب هستند. نگاهی دقیق تر به ویژگی ها و طراحی دستگاه ها می اندازیم.

مشخصات ZTE Blade A7 Prime

صفحه نمایش 6.09 اینچی Blade A7 Prime وضوح +HD را ارائه می دهد. فرمت این صفحه نمایش 19.5: 9 است، این گوشی دارای دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی است.

در پشت گوشی شما یک دیافراگم 16 مگاپیکسلی f / 2.0 پیدا خواهید کرد. در حالی که این دوربین با یک فلاش LED همراه است.در قسمت پشتی یک خواننده اثر انگشت نیز وجود دارد. دکمه پاور در کنار گوشی با توجه به ساختار رنگی آن توجه ها را به خود جلب می کند.

پردازنده Quad-Core Mediatek Helio A22 با دو پردازنده 12 هسته ای با سرعت 2 گیگاهرتز کار می کند و دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه است. امکان افزایش فضای ذخیره سازی با کارت microSD وجود دارد.

این گوشی دارای درگاه USB-C است و با باتری 3200 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود. سرانجام این دستگاه 99 دلار قیمت دارد و با Android Pie از جعبه خارج می شود.

مشخصات Zade Blade 10 Prime

Blade 10 Prime دارای پردازنده قدرتمند و دوربین عقب دوگانه است. صفحه نمایش 6.3 اینچی وضوح تصویر +Full HD را ارائه می دهد و از یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی بهره می برد.

در پشت گوشی دوربین اصلی با 16 مگاپیکسل و با فرمت f / 2.0 و دوربین دوم با 5 مگاپیکسل f / 2.2 قرار دارد. همانند Blade A7 Prime ، در قسمت پشتی یک خواننده اثر انگشت وجود دارد.

این دستگاه از پردازنده هشت هسته ای MediaTek Helio P60 بهره می برد که با یک فرآیند ساخت 12 نانومتر تولید می شود و با سرعت 2 گیگاهرتز کار می کند. این گوشی با داشتن 3 گیگابایت رم 64 گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار شما قرار می دهد.

علاوه بر این ، این گوشی از باتری 3200 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و با سیستم عامل آندروید 9 پای (Pie) از جعبه خارج می شود. قیمت دستگاه 179 دلار اعلام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042397

وب گردی

وب گردی