تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد از بازیکنان دانشجو تشکیل شده است / هنر مربی‌گری، پیروزی با جوانان است

سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد از روحیه بالا و آمادگی بازیکنانش برای بازی های نیمه نهایی لیگ کشتی فرنگی در یزد خبر داد و تاکید کرد که برای شکست تیم ایران مال برنامه های زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، کامران قدرتی سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی با ابراز خوشبینی نسبت به موفقیت در مرحله نهایی مسابقات لیگ امسال گفت: در بین مربیان رقیب کمتر کسی فکر می کرد تیم ما از گروه بالا بیاید چرا که با یک تیم دانشجویی در مسابقات امسال شرکت کردیم. با وجود تردیدهایی که نسبت به موفقیت ما وجود داشت به مرحله نهایی مسابقات صعود کردیم و حالا خود را برای حضور در یزد آماده می کنیم.

وی افزود: مرحله نهایی مسابقات لیگ کشتی فرنگی از روز بیست و یکم این ماه در یزد برگزار می شود و چهار تیم دانشگاه آزاد، سینا صنعت ایذه، ایران مال و هیات کشتی سیرجان در این مسابقات حضور دارند که ما با تیم ایران مال بازی می کنیم. حریف ما در نیمه نهایی تیمی است که در آزاد و فرنگی هزینه های کلانی انجام داده است و با جذب بازیکنان گرانقیمت ملی پوش تیم قدرتمندی را روانه میدان کرده است. با این همه ما هم از آنها شناخت کامل داریم و هم اینکه برای شکست دادن آنها برنامه ویژه ای را ترتیب داده ایم.

قدرتی در ادامه تاکید کرد: با تیم ثروتمند و بسیار گرانقیمت می توان نتیجه گرفت اما هنر مربیگری در این است که با تیم جوان و دانشجو در مسابقات نتیجه بگیری. ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم و برای پیروزی در این بازی و حضور در بازی فینال وارد مسابقات می شویم. به بازیکنان تیمم گفته ام که فکر کنند در انتخابی تیم ملی بازی می کنند چون با ملی پوشان مصاف خواهند داد. اگر هر کدام از کشتی گیران ما دوبنده تیم ملی را می خواهند بازی با ایران مال فرصت مناسبی برای نمایش ادعا و توانشان است.

وی در پایان تاکید کرد: سیدمحمدرضا چوبچیان کشتی گیر ملی پوش امیدمان به تیم برگشته است و در بازی های یزد از او استفاده خواهیم کرد. ۱۹ آبان وارد یزد می شویم و خود را برای بازی های مرحله نهایی اماده می کنیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1042411

وب گردی

وب گردی