macOS Catalina2 بتا منتشر شد

اپل Catalina 10.15.2 macOS نسخه بتا را برای توسعه دهندگان منتشر کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اپل دومین گام را برای انتشار کاتالینا برداشت که مورد توجه بسیاری قرار گرفت و Catalina 10.15.2 macOS نسخه بتا را برای توسعه دهندگان منتشر کرد.

macOS Catalina 10.15.2 بتا منتشر شد

نسخه بتای جدید تنها یک هفته پس از انتشار رسمی 10.15.1 منتشر شده است. اگر یک توسعه دهنده هستید و می خواهید بتا را خودتان آزمایش کنید ، می توانید به راحتی از مرکز توسعه دهنده اپل به آن دسترسی پیدا کنید.

آخرین نسخه بتا را می توان با استفاده از مکانیزم Software Update در تنظیمات سیستم دانلود و نصب کرد. با این حال توجه داشته باشید که یک پروفایل پیکربندی مناسب از مرکز توسعه دهنده لازم است.

اینکه macOS Catalina 10.15.2 کاملاً انتظارات را برآورده سازد یا خیر ، هنوز قابل پیش بینی نیست. انتظار می رود با این نسخه بتا ، که بطور انحصاری برای توسعه دهندگان منتشر شده است ، اشکالاتی که در ساخت های قبلی مورد توجه قرار نگرفته اند رفع و بهبود کارایی داشته باشیم.

با استفاده از macOS Catalina ، کاربران به نوآوری های قابل توجهی دست یافته اند. این موارد شامل حذف و تقسیم iTunes در سه فصل بود.

علاوه بر این ، این بروزرسانی برنامه های 32 بیتی را حذف کرده و میزبان برنامه جدید My Find است. با مجموعه ای از عکس ها ، گزینه های حفظ حریم خصوصی و بهبود ، رابط کاربری بروز شده است.

با گذشت زمان ، خواهیم دید که کاربران چگونه از رابط ها و ویژگی های جدید استقبال خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042440

وب گردی

وب گردی