سردرگمی  یک ساعته مسافران خط 2 مترو /مشکل برطرف شد+عکس

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران، گفت: مشکل ایجاد شده در خط ۲ مترو برطرف شده و خدمات رسانی به شهروندان ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن محمدیان با اشاره به تأخیر در حرکت قطارهای خط ۲ مترو تهران گفت: یکی از قطارهای مترو در ایستگاه دانشگاه شریف ساعت ۷:۴۵ دقیقه دچار نقص فنی شد و توقف این قطار سبب اشکال در حرکت قطارهای دیگر شد.

وی ادامه داد: از آنجا که امروز اول هفته جاری است و صبح نیز در پیک ترافیک قرار داشتیم، نقص فنی این قطار ازدحام جمعیت در سایر ایستگاه‌ها را به همراه داشت. در حال حاضر مشکل برطرف شده و خدمت رسانی به شهروندان بدون مشکل ادامه یافته است.

بر اساس دیده های خبرنگار ایسکانیوز، خط متروی صادقیه از ساعت 7 و 45 دقیقه صبح دچار مشکل شد و با علم به اینکه قطار دچار مشکل بود مسافران را سوار کرده و در ایستگاه دانشگاه شریف اعلام شد مسافران واگن را تخلیه کنند.

به گفته خبرنگار ما که در صحنه حضور داشت مسئولان مترو طوری خبر تخلیه واگن را اعلام کردند که برخی از مسافران با وحشت و ترس ایستگاه را ترک کردند و موضوع جالب این بود که در خارج از ایسگاه متروی دانشگاه شریف رانندگان اسنپ درخواست مسافران را قبول نمی کردند و مسافران با صرف هزینه های بالا -و البته با تاخیر- در محل کار خود حاضر شدند.

در پایان جای این سوال باقی ست که چرا مسئولان اطلاع رسانی های لازم را انجام ندادند تا اولین ساعات روز اول هفته مسافران سردرگم و سرگردان نشوند؟!

انتهای پیام/

کد خبر: 1042480

وب گردی

وب گردی