غیبت دانشجویان تا روز دوشنبه موجه است/ ساختمان پیراپزشکی واحد سراب در اختیار زلزله‌زدگان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب از تعطیلی کلاس‌های آموزشی این واحد دانشگاهی تا روز دوشنبه خبر داد و گفت: با توجه به زلزله پیش آمده، غیبت دانشجویان در این چند روز با هماهنگی استان موجه خواهد بود.

سیاوش محمدزاده سرابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اعلام این خبر گفت: پس از وقوع زلزله به خوابگاه خواهران و برادران رفته و دانشجویان را در طبقه اول ساختمان اسکان دادیم؛ همچنین با توجه به نگرانی خانواده‌های دانشجویان غیر‌بومی با هماهنگی استان روز جمعه را تعطیل کردیم و آن ها را به شهرهای خود فرستادیم.

او با بیان این که کلاس ها تا روز دوشنبه تعطیل است اضافه کرد: غیبت دانشجویان نیز با هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تا روز دوشنبه موجه است و پس از این تاریخ کلاسهای جبرانی برای آن‌ها برگزار می‌شود.

محمدزاده سرابی همچنین با بیان این که هیچ کدام از ساختمان‌های این واحد دانشگاهی چه ساختمان آموزشی و چه خوابگاه‌ها هیچ آسیبی ندیدند ادامه گفت: دانشکده پیراپزشکی واحد سراب را نیز در اختیار ستاد بحران شهرستان قرار دادیم تا اگر مشکلی بود مردم را در این ساختمان اسکان دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب گفت: با اعضای هیئت علمی و کارکنان صحبت کردیم تا هر کسی که تمایل دارد یک روز از حقوق خود را در اختیار سیل زدگان قرار دهد. قرار است این موضوع از طریق اتوماسیون به اعضای هیئت علمی و کارکنان اعلام شود تا هر کس تمایل دارد یک یا دو روز از حقوق خود را به حساب هلال احمر واریز کند.

او با بیان این که در واحد سراب نزدیک به 1400 دانشجو در مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می کنند اضافه کرد: دانشجویان دولتی نیز در خوابگاه واحد سراب اسکان دارند و تمام امکاناتی که در اختیار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد در اختیار این دسته از دانشجویان نیز قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042483

وب گردی

وب گردی