همه اجزای دانشگاه با فلسفه خدمت به دانشجو گرد هم آمده اند

نشست مشترک سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان)، با فعالین تشکل های دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اصفهان، پیام نجفی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) گفت: دانشگاه متعلق به دانشجویان است و همه اجزای دانشگاه حول محور و فلسفه وجود دانشجو در کنار یکدیگر گرد آمده اند از این رو برای ارائه بهترین و کامل ترین خدمات در حوزه های مختلف فرهنگی و دانشجویی جلسات مشترک با فعالان دانشجویی اهمیت خود را دارد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در طول سه دهه فعالیت خود یکی از قوی ترین و بهترین دانشگاه های کشور در حوزه فعالیت های دانشجویی بوده و برگزاری برنامه های متعدد، دعوت از کارشناسان متخصص و تعامل با دانشجویان پس از دانش آموختگی نیز موید این مطلب است.

نجفی، با اشاره به امکانات این واحد دانشگاهی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با دارا بودن زیر ساخت های لازم و امکانات علمی، پژوهشی و آزمایشگاهی متعدد و استفاده از تجربه استادان متعهد و صاحب نظر می کوشد تا علاوه بر پرورش علمی نسل جوان، آنان را با شرکت در برنامه های متعدد دانشجویی، فرهنگی جهت ورود موفق به جامعه آماده سازد.

وی اظهار کرد: دانشجو در محیط دانشگاه، باید علاوه بر علم اندوزی با حضور در کانون ها و تشکل ها، همایش ها و جلسات مختلف و قبول مسئولیت در اجرای برنامه های دانشجویی با اعتماد بر توانمندی های خود برای پذیرش مسئولیت بعد از دانش‌آموختگی در جامعه و در بخش عمومی و خصوصی آماده شود.

وی تصریح کرد: فعالان دانشجویی می توانند، برنامه ها، اهداف و چشم اندازهای کاری خود را با نظرات و پیشنهادهای سازنده در این جلسه ارائه نمایند تا بتوانیم با همفکری و همکاری دو طرفه بهترین برنامه ها را اجرا کنیم.

در ادامه این جلسه دبیران و فعالین تشکل های دانشجوییپف به ارائه نقطه نظرات و طرح دیدگاه های خود در خصوص فعالیت های دانشجویی در دانشگاه پرداختند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1042504

وب گردی

وب گردی