سخنان ایلان ماسک در مورد شهری که قرار است در مریخ ساخته شود

ایلان ماسک در کنفرانسی از اهداف خود برای ایجاد یک شهر خودکفا سخن گفت.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، رسیدن به مریخ بعد از ماه یکی از بزرگترین رویاهای انسان است. مدیرعامل SpaceX ، ایلان ماسک هدف خود از ساختن یک شهر پایدار را نه تنها رسیدن به مریخ بلکه حمایت از شهرک سازی انسان در کره زمین اعلام کرد.

سخنان ایلان ماسک درباره این پروژه و ارائه اطلاعات مفصلی درباره جدول زمانبندی و الزامات وسایل نقلیه برای ایجاد یک سکونت پایدار در سیاره سرخ ، در سراسر جهان هیجان زیادی را به وجود آورده است.

ایلان ماسک با اعلام اهدافش توجه ها را به خود جلب کرد

ایلان ماسک با اشاره به سخنان خود در اوایل هفته جاری در رویداد نیروی هوایی ایالات متحده در کالیفرنیا ، گفت: به شرط آنکه مقصد نهایی ساخته شود ، اصولاً فقط حدود 2 میلیون دلار هزینه پرتاب برای پروازهای Starship لازم است. برای تبدیل شدن به شهر خودکفا در مریخ ، SpaceX باری باید ، زیرساخت و خدمه را به مریخ منتقل کند ، این کارآفرین مشهور تأکید کرد که تقریباً 1000 فضاپیما برای این عملیات مورد نیاز خواهد بود. ماسک گفت این عملیات که به صورت واقع بینانه برنامه ریزی شده است ، حدود 20 سال طول خواهد کشید.

کارآفرین مشهور ایلان ماسک ، که نام خود را با پروژه هایی مانند SpaceX و تسلا بر سر زبان ها انداخته است ، در مناسبت های مختلف بسیاری از آرزوهای خود را در مورد ایده آل های فضایی بشریت به اشتراک می گذارد. رفتن به مریخ یکی از مواردی است که ماسک روی آن تمرکز دارد.

ناسا سال 2024 را به عنوان یک نقطه عطف استراتژیک برای مأموریت های فضایی نامیده است. SpaceX نیز اعلام کرده که آنها می خواهند عملیاتی را برای مریخ تا سال 2022 انجام دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042510

وب گردی

وب گردی