دعوت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک از زرآبادی و آذری جهرمی برای مناظره

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک از عضو کمیسیون صنایع مجلس و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دعوت کرد در این دانشگاه به مناظره بنشینند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حمیده زرآبادی عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی چالش‌ها در‌ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که در خبرگزاری آنا برگزار شد، به تشریح ماجرای انعقاد قراردادهای کلان بیمه‌ای با شرکت رایتل توسط یکی از اقوام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداخت.

محمدجواد آذری جهرمی در فضای مجازی به‌صورت زنده صحبت‌های مطرح شده، واکنش نشان داد و اتهامات را رد کرد. اکنون پیرامون حواشی پیش آمده و ادعاهای زرآبادی در مورد وزیر ارتباطات و درخواست برای مناظره، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک، هر دو را دعوت به مناظره در دانشگاه اراک کرد.

زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد ثنا اسدیان خواهرزن وزیر ارتباطات در طول سه سال ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کارمزد داشته که به طور متوسط ماهی ۶۹ میلیون تومان می‌شود و کارمزد این شخص در برخی از ماه‌ها تا ۱۳۷ میلیون تومان هم رسیده است.

در متن نامه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک خطاب به آذری جهرمی و زرآبادی آمده است: با توجه به حواشی اخیر پیش آمده پیرامون برخی ادعاهای حضرات عالی نسبت به یکدیگر، به منظور شفافیت موضوعات مطرح شده برای افکار عمومی و با توجه به دعوت خانم زرآبادی از آقای آذری جهرمی به مناظره، پیرامون این موضوعات، انجمن اسالمی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک از دو بزرگوار دعوت به عمل می‌آورد تا در فضایی سالم، بی‌طرف و شفاف در دانشگاه اراک به مناظره بنشینند و هر یک از بزرگواران با دلایل منطقی و مستند به‌دور از جو و دعواهای سیاسی در مقابل قشر نخبگانی جامعه به گفت‌وگو بپردازند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042512

وب گردی

وب گردی