واحد علوم و تحقیقات به سمت مسأله محور کردن پژوهش و فناوری پیش می‌رود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت: این واحد با پتانسیلی از اعضای هیأت علمی توانمند و دانشجویان، اراده جدی برای حرکت به سمت مسأله محور کردن پژوهش و فناوری دارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، رضا مسعودی سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاح مرکز رشد و نوآوری این واحد دانشگاهی، گفت: 114 صندلی در فضای کار اشتراکی در این مرکز تعبیه شده که خوشبختانه در طی چند هفته اخیر 94 صندلی آن تکمیل شده است. همچنین 14 شرکت دانش بنیان در این مرکز مستقر بوده که در آینده گسترش خواهد یافت.

مسعودی اظهار کرد: مرکز رشد و نوآوری واحد علوم و تحقیقات در حال مذاکره با 4 شتاب دهنده برای استقرار در مرکز است، تا زنجیره نوآوری در این مرکز تکمیل شود. همچنین در حوزه های بایوتکنولوژی کشاورزی، هوافضا هم مذاکراتی صورت گرفته تا شرکت های دانش بنیان مشترک با واحد علوم و تحقیقات در این حوزه شکل بگیرند.

وی با بیان اینکه واحد علوم و تحقیقات، دارای 250 هکتار فضای فیزیکی است، خاطرنشان کرد: این واحد با پتانسیلی از اعضای هیأت علمی توانمند و دانشجویان، اراده جدی برای حرکت به سمت مسأله محور کردن پژوهش و فناوری دارد.

سرپرست واحد علوم و تحقیقات ابراز امیدواری کرد با پیشرفت های لازم در حوزه پژوهش و فناوری، فعالیت های فناورانه و دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی افزایش یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042520

وب گردی

وب گردی