مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در ساخت 82 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از مشارکت این دانشگاه در ساخت 82 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد اصفهان، جلسه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و کمیته امداد برگزار شد.

پیام نجفی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در این جلسه گفت: در راستای اجرای تفاهم نامه مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در ساخت 82 واحد مسکونی در مناطق سیل زده مشارکت خواهد داشت.

وی افزود: این 82 واحد مسکونی روستایی و شهری از محل پویش کمک های مردمی و افتخاری استادان، دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، در مناطق سیل زده ساخته می شود.

نجفی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی از مردم و برای مردم است، خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک نهاد بزرگ علمی و مردمی است و همه ما ممکن است روزی در معرض این گونه حوادث ناگوار قرار بگیریم، بنابراین با کمک به هم نوع خود سبب کاهش آلام خانواده های آنان و در نتیجه بازگشت آرامش به جامعه می شویم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: در همان روزهای ابتدایی سال و پس از جاری شدن سیل در استان های گلستان، لرستان و خوزستان، واحدهای دانشگاهی استان با آماده کردن خوابگاه های خود، پذیرای مسافران در راه مانده شدند تا فشار جمعیتی از مسیرهای منتهی به مناطق سیل زده کاهش یابد و امدادگران در امداد رسانی سرعت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: سیل اخیر مصیبتی بزرگ برای مردمان مناطق سیل زده بود و همه ما موظف هستیم تا با کمک و یاری رساندن به آنها بخشی از ناراحتی آنها را کاهش دهیم و فقط نباید کمک ها منتهی به زمان وقوع سیل باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: سیل اخیر جدای از همه دردها و رنج هایی که به سیل زدگان تحمیل کرد بار دیگر به نماد همبستگی ملت بزرگ ایران بدل شد و مردم از جای جای میهن عزیزمان به یاری هم وطنان خود شتافتند و با همراهی و همدلی بار دیگر به جهانیان نشان دادند که وحدت ملت ایران خدشه ناپذیر است.

نجفی تصریح کرد: در راستای تفاهم نامه مشترک فی مابین کمیته امداد استان اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان مقرر شد که در واحدهای دانشگاهی استان به منظور جمع آوری کمک های مردمی دفاتر کمیته امداد تاسیس شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042522

وب گردی

وب گردی