استفاده از ظرفیت های  وزارت رفاه برای خدمت به زلزله‌زدگان

در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، مقرر شد از ظرفیت‌های این وزارتخانه برای کمک رسانی به زلزله زدگان استفاده شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، صبح امروز با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کمک رسانی در مناطق آسیب دیده از زلزله آذربایجان شرقی برگزار شد.

این نشست به ریاست میرهادی قره سید رومیانی معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور روسای شورای هماهنگی استان های اردبیل و آذربایجان غربی به عنوان استان‌های معین در امر کمک رسانی مدیران عامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری و روسای شورای هماهنگی استان‌های اردبیل و آذربایجان غربی به عنوان استان‌های معین در امر کمک رسانی برگزار شد.

وضعیت زلزله زدگان شمال غرب کشور و چگونگی کمک رسانی به هموطنان در این نشست بررسی شد.

در این نشست مقرر شد، طبق دستور محمد شریعتمداری تمام امکانات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه برای خدمت به زلزله زدگان بسیج شود و در این راستا گروه‌های مختلف اوضاع مناطق را رصد می کنند تا اقدامات لازم متناسب با نیازهای منطقه انجام شود.

در این جلسه مقرر شد بیمه بیکاری برای آسیب دیدگان زلزله آذربایجان شرقی برقرار شود؛ همچنین از ظرفیت استان های معین برای رسیدگی به امور زلزله زدگان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042549

وب گردی

وب گردی