تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد با موسسه آموزشی علوم و فنون دریایی کیش امضا شد/ حمایت مالی و معنوی منطقه آزاد کیش از دانشجویان

رئیس دبیرخانه‌های علمی و مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در طرح پایش از امضای تفاهم‌نامه با موسسه آموزشی علوم‌و‌فنون دریایی و صیادی کیش در راستای نظام موضوعات طرح پایش خبر داد.

محمد علی اکبری رئیس دبیرخانه های علمی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره این تفاهم‌نامه گفت: تفاهم‌نامه‌ای با موسسه آموزشی علوم و فنون کیش که یکی از زیر مجموعه‌های منطقه آزاد کیش است به امضا رسید؛ در این تفاهم‌نامه قرار شد آن دسته از نظام موضوعاتی که استخراج شده و مورد تصویب این موسسه است در سامانه بارگذاری شده و از آن ها حمایت مالی و معنوی شود.

او ادامه داد: این حمایت به این صورت است که موسسه علوم و فنون دریایی کیش، نظام موضوعات و مواردی را که به درد صنعت آن‌ها می خورد را انتخاب و از آن حمایت مالی و معنوی انجام می‌دهند.

رئیس دبیرخانه های علمی و مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در طرح پایش اضافه کرد: امروز جلسه‌ای نیز در این خصوص برگزار خواهد شد تا آخرین بازبینی نظام موضوعات محیط زیست دریایی را انجام دهیم و از فردا روی سامانه قرار می‌گیرد.

او درباره روندکار نیز گفت: دانشجویان به همراه استاد راهنمای خود، روی موضوعات پژوهشی که در سامانه بارگذاری شده، پروپوزال تعریف می‌کنند و ما آن پروپوزال‌ها را برای تیم مسئولی که در منطقه آزاد کیش است ارسال می کنیم. اگر این تیم پذیرفت که پروپوزال‌ها در راستای کاری است که آن‌ها به آن علاقمند هستند، برای آن حمایت مالی و معنوی در نظر می‌گیرند.

علی‌اکبری با بیان این که هنوز نحوه حمایت مالی و معنوی مشخص نشده است، گفت: البته حمایت معنوی هم می‌تواند موضوعات زیادی را در بر گیرد. مثلا می‌توانند به دانشجویان برای انجام تحقیقاتشان اقامت دهند.

رئیس دبیرخانه های علمی و مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در طرح پایش در پایان گفت: منتظر ابلاغ طرح پایش از سوی دکتر طهرانچی هستیم تا به‌زودی کار آغاز شود. ما هم در حال آماده کردن نظام موضوعات هستیم تا این نظام موضوعات را کم کم در سامانه وارد کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042575

وب گردی

وب گردی