انتخاب مدرسه فوتبال دانشگاه آزاد لاهیجان به عنوان بهترین مدرسه فوتبال استان گیلان

مدرسه فوتبال دانشگاه آزادلاهیجان به انتخاب هیئت فوتبال استان به عنوان بهترین مدرسه فوتبال استان گیلان شد. این تنها بخشی از فعالت های مبتنی بر درآمدزایی است که در واحدهای تربیت بدنی استان انجام می شود.

سیاوش خداپرست، مدیر تربیت بدنی دانشگاه های آزاد استان گیلان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: در واحدهای گیلان بحث درآمدزایی از اماکن ورزشی را به صورت جدی پیگیری می کنیم. در همین زمینه مدرسه فوتبال واحد لاهیجان در پنجمین سال فعالیت خود توانسته عنوان بهترین مدرسه فوتبال استان از نگاه هیات فوتبال این استان را از آن خود کند. طبق اعلام رسمی هیات فوتبال، مدرسه فوتبال واحد لاهیجان از نظر به روزآمدی و کارآمدی تجهیزات مورد استفاده قرارگرفته، حسن خلق و داشتن صلاحیت ورزشی مربیان و همچنین امکانات سخت افزاری در استان رقیبی ندارد.

وی تاکید کرد: همچنین در دیگر شهرهای استان نیز مدارس ورزشی بسیار خوبی داریم. واحدهای لاهیجان و رشت در شرف اخذ مجوزهای ورزشی لازم برای تاسیس باشگاه ورزشی هستند. در لاهیجان فوتبال، والیبال و کاراته درمدارس ورزشی تخصصی ما تدریس می شوند و مردم به آنها اعتماد دارند. به عنوان مثال امسال مدرسه فوتبال ما بیش از دویست شاگرد داشت که بسیاری از آنها عضو خانواده دانشگاه آزاد نبودند.

مدیرتربیت بدنی دانشگاه های آزاد استان گیلان با اشاره به قهرمانی تیم فوتسال کارکنان دانشگاه آزاد گیلان در مسابقات کشوری دانشگاه آزاد گفت: در تمام رده ها، بحث های ورزشی را بسیار جدی می گیریم. در تمام مدارس ورزشی استان نیز صرفا از دانشجویان یا فارغ التحصیلان خود دانشگاه استفاده می کنیم. واحدهای استان گیلان قصد دارند در زمینه درآمدزایی از امکان ورزشی، به رکوردهای تازه ای دست پیدا کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1042578

وب گردی

وب گردی