مصرف‌کنندگان علف زبان سبز دارند

مأموران پلیس آمریکا ادعا کرده‌اند اخیراً در بازجویی و شناسایی هویت افرادی که سیگار ماری‌جوانا می‌کشیدند، متوجه شده‌اند که زبان‌های آنها سبز است؛ هرچند تاکنون هیچ مدرک علمی در خصوص اثبات این ادعا یافت نشده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مأموران پلیس در سراسر ایالات متحده در برخی موارد DUI ادعا کردند افرادی که به تازگی سیگار ماری جوانا کشیده باشند، زبان سبزی دارند. گفته می شود در تمرین های تخصصی که پلیس برای شناسایی این افراد در سراسر جهان می بیند، به آنها یاد می‌دهند برای تشخیص «وید» به دنبال «پوشش سبز احتمالی» باشند.

پلیس البته در این رابطه به هیچ مطالعه علمی مبنی بر این که ماری جوانا باعث می شود زبان کسی سبز شود، اشاره نمی‌کند.

بردلی مایرسون، یک وکیل مدافع حقوقی در این رابطه گفت: «اگر کسی محکوم شود، باید بر اساس حقایق اثبات شده از یک تردید معقول باشد». «زبان سبز هیچ ارتباطی با مصرف ماری‌جوانا ندارد، چه رسد به این که بتوان با این استدلال ناقص کسی را محکوم کرد.»

روزنامه «نیویورک رکورد» بیش از 1300 مورد DUI را که در سال 2018 به دادگاه عمومی پلیس های دادگستری یورک رسید، بررسی کرده است و در آنها حداقل 28 مورد را پیدا کرد که در آنها از عبارت‌هایی مانند «پوشش سبز»، «فیلم سبز» و «رنگ سبز» نام برده شده بود.

این تحقیق باعث شد تا به این پدیده از یک نگاه ملی و وسیع‌تر نگریسته شود.

دانستن این که مصرف ماری‌جوانا باعث می شود تا زبان شما سبز شود به همان اندازه علمی است که گفته می شود زمین صاف است یا دروغ گفتن باعث دراز شدن بینی شما می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042592

وب گردی

وب گردی