۵۱۲ اثر در دومین جشنواره فرهنگ تهران شرکت می‌کنند

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران  گفت: ۵۱۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که در حال بررسی‌ هستند؛ همچنین ۱۴ آبان را به‌عنوان روز تشکل‌ها ثبت کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدعلی زارع چاهوکی در آیین افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگ تهران امروز یکشنبه ۱۹ آبان‌ماه ۹۸ با شعار ترویج فرهنگ دانشگاهی؛ اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی، در دو بخش رقابتی در حوزه انجمن‌های علمی دانشجویی، کانون‌های فرهنگی، نشریات دانشجویی، دانشگاهیان برتر فرهنگی و اجتماعی و کارشناسان برتر فرهنگی و همچنین بخش نمایشگاهی با برنامه‌های متنوع در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: خوشحالیم که در هفته وحدت و در آستانه سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) در خدمت دانشجویان دانشگاه تهران هستیم.

وی ادامه داد: در راستای تحقق دانشگاه اجتماعی به‌معنای واقعی، راهی نداریم جز اینکه فعالیت‌های فرهنگی را به‌ عنوان بستری لازم و ضروری در نظر بگیریم. در حوزه انجمن‌ها و کانون‌ها، مشارکت فعالی در جشنواره داشتیم. تفاوت جشنواره نسبت به دور نخست، مشارکت پررنگ تشکل‌های دانشجویی است.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: ۵۱۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که در حال بررسی هستند. برنامه‌های متنوعی از جمله گرامیداشت روز جهانی علم را در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: ۱۴ آبان را به‌عنوان روز تشکل‌ها ثبت کردیم. مسابقه ارائه پنج دقیقه‌ای نشریات دانشجویی را نیز داریم. بخش‌های مختلفی در دانشگاه تهران به ما کمک کردند. حامیانی نیز داشتیم که خواستند نامی از آنها برده نشود.

زارع چاهوکی بیان کرد: انتظار بیشتری از واحدهای دانشگاه داشتیم؛ اما متاسفانه پیگیری از سوی دوستان انجام نشد و حتی پاسخی کوتاه به نامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران ندادند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی در پایان گفت: برنامه‌های متعددی داشته و در پیش داریم؛ اما تلاش کردیم این جشنواره را برگزار کنیم و این کار را انجام دادیم. نتوانسته‌ایم تا این لحظه هیچ مبلغی برای کمک از دانشگاه دریافت کنیم و امیدواریم جشنواره با وجود کسری‌ها، به بهترین شکل برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042627

وب گردی

وب گردی