هزار استاد جوان در نخستین فراخوان هیئت علمی جذب شدند / ایجاد تناسب بین آموزش و پژوهش، سیاست‌ راهبردی دانشگاه آزاد

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از جذب یک‌هزار استاد جوان در نخستین فراخوان جذب هیأت علمی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد ساری، آیین معارفه و تکریم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با حضور دکتر بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد ساری برگزار شد.

رنجبر در این مراسم با تأکید بر اینکه نظام برنامه‌ریزی آموزشی و پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی بسیار مورد توجه است، گفت: ایجاد تناسب بین آموزش و پژوهش، از سیاست‌های راهبردی سند دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی با بیان اینکه جذب هیأت علمی از راهبردهای دانشگاه آزاد اسلامی است، تصریح کرد: در تحولات ساختاری که صورت گرفت جذب استادان که توسط اداره کل جذب انجام می شد به مرکز جذب تبدیل و در نوبت نخست یک هزار نفر از استادان جوان، جذب دانشگاه آزاد اسلامی شدند.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: منشاء تحولات ساختاری در این دانشگاه اسنادبالادستی است و امروز دانشگاه آزاد اسلامی در سطح گسترده‌تری شناخته شده است.

در این مراسم از خدمات حسین منصوریان رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی مازندران واحد ساری قدردانی و حسین کرمانیان به این سمت منصوب شد.

گفتنی است پیش از این مراسم دکتر رنجبر و هیأت همراه با حضور در مزار شهدای گمنام، با آرمان‌های قهرمانان دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042629

وب گردی

وب گردی