محور برنامه های دانشگاه آزاد استان اصفهان پویش، پایش و رویش است

پیگیری طرح های پویش، پایش و رویش محور برنامه های عملیاتی و کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان است و همه بدنه علمی و اجرایی دانشگاه باید با باور این شعار، در تحقق آن مشارکت داشته باشند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد خوراسگان، پیام نجفی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با بیان این مطلب گفت: طرح پویش ناظر بر ارتقای کیفیت آموزشی در سطح کارآفرینی، پایش، ناظر بر ارتباط معنادار بین پایان نامه ها و صنعت و پاسخ به نیازهای آنان و طرح رویش ناظر بر تولید بهترین برونداد و خروجی توسط شرکت های دانش بنیان است.

وی افزود: توجه و نظارت بر امر آموزش، پژوهش و فناوری به عنوان سه ضلع اصلی موفقیت دانشگاه، باعث می شود دانشگاه در خلق ایده، کارآفرینی و تولید محصول، خودکفا باشد و فارغ التحصیلانی به جامعه تحویل دهد که در بدو ورود به بازار کار، توانمند باشند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به لزوم تامین درآمدهای غیرشهریه ای خاطر نشان کرد: در بودجه امسال به دنبال تامین 20 درصد درآمدها از راه های غیر شهریه ای هستیم از این رو باید توجه جدی به طرح های درآمدزا و مراکز رشد داشته باشیم و شاخصه های یک دانشگاه زنده و پویا را در دستور کار قرار دهیم.

نجفی اظهار کرد: امسال با یاری همه حوزه ها در جذب دانشجو بسیار موفق عمل کردیم و این امر هرم سنی دانشگاه را کاهش داده از این رو موظف هستیم با تلاش بیشتر، و توجیه و آموزش های با کیفیت، دانشجویان را به بهترین نحو، در مسیر موفقیت هدایت کنیم.

وی افزود: همه فعالیت های دانشگاه، حول واژه فاخر دانشجو تمرکز دارد از این رو با نظارت مداوم بر امر آموزش، به روز رسانی روش های تدریس، همراه ساختن اساتید حق التدریس با اهداف عالیه دانشگاه و تقویت حس امید و انگیزه در بین کلیه ارکان دانشگاه، اعم از دانشجو، کارمند و استاد می توانیم نسلی را به جامعه تحویل دهیم تا نه تنها جویای کار نباشند بلکه کارآفرین باشند و نیازهای کشور را مرتفع سازند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) گفت: نباید تفکر جزیره ای در دانشگاه حاکم باشد و نباید هیچ حد و مرزی بین دانشکده ها و حوزه های اداری احساس شود از این رو باید با تفویض اختیار به دانشکده ها و تزریق برخی از نیروهای پژوهش و فرهنگی و آموزش به دانشکده ها، سبب شناور شدن فعالیت ها و رفع هرگونه بوروکراسی اداری باشیم.

نجفی تصریح کرد: هدف، برنامه و خط مشی عملیاتی شدن طرح های دانش بنیان و حمایت از شرکت های دانش بنیان است و در آینده نزدیک شاهد فعال سازی کلینیک دندان پزشکی، کلینیک مشاوره و کلینیک حقوقی دانشگاه در اصفهان خواهیم بود تا دانشجویان همزمان با امر آموزش در فضای کسب و کار نیز قرار گیرند چون هدف نهایی ما آموزش و اشتغال دانشجویان است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1042662

وب گردی

وب گردی