شهردار پاسخ  بدهد/تشدید آلودگی هوا به علت طرح جدید ترافیک

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه طرح جدید ترافیک نتوانسته منجر به بهتر شدن وضعیت ترافیک و هوای پایتخت شود، گفت: آلودگی هوا افزایش پیدا کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت نظری عضو شورای شهر تهران، درباره طرح جدید ترافیک و موج انتقادات به آن طی روزهای اخیر گفت: متأسفانه طرح جدید ترافیکی تحت عنوان طرح کاهش آلودگی هوا نتوانسته منجر به بهتر شدن وضعیت هوا و ترافیک تهران شود.

وی افزود: وضعیت هوا و ترافیک برای شهروندان ملموس است ولی معاون شهردار تلاش کرده با ارائه ارقام و اعدادی که نیاز به بررسی بیشتر دارد تأکید کند طرح جدید ترافیکی موفق بوده است.

نظری ادامه داد: من به عنوان یک شهروند هنگام تردد در خیابان‌ها و معابر تهران احساس نمی‌کنم ترافیک بهتر شده بلکه وضعیت بدتر هم شده است.همچنین بر اساس اعلام شاخص‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نسبت به سال گذشته تعداد روزهای ناسالم و آلوده افزایش یافته است.

عضو شورای شهر تهران گفت: در تابستان زمانی که در مورد طرح جدید ترافیک تذکر دادیم توجیه مدیران حمل و نقل و ترافیک شهرداری افزایش ازن به دلیل تابش بیشتر نور خورشید بود ولی الان با کاهش دمای هوا نمی‌توان پذیرفت که ازن مقصر آلودگی است.

وی گفت: به نظرم توجیهات محسن پورسیدآقایی معاون شهردار قابل پذیرش نیست و آقای حناچی باید به تذکرات شورای شهری‌ها در این زمینه ورود جدی داشته باشد تا مجبور نشویم از اختیار قانونی خود که همان طرح سوال از شهردار است استفاده کنیم.

نظری گفت: البته مطمئن هستیم که شهردار تهران تدبیر لازم را در زمینه طرح جدید ترافیک انجام می‌دهد و آن را تعیین تکلیف خواهد کرد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1042697

وب گردی

وب گردی