دانشگاه آزاد با حضور فیزیکی خود در قالب قرارگاه جهادی در کنار زلزله زدگان خواهد بود

مهندس احمد صالحی آرا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی، به جامعه خدمت می کند و در واقع پاسخگوی مشکلات جامعه است.

احمد صالحی آرا سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید میدانی از مناطق زلزله زدی روستاهای ورنکش و بالسین، در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در میانه، ضمن تسلیت به جان باختگان زلزله روستای ورنکش و ابراز همدردی با مصیبت دیدگان اظهار کرد: در هر حال جامعه برای دانشگاه ها هزینه می کند و آنها نیز در قبال این امر، وظیفه دارند در مواقع بحران به داد مردم برسند.

سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: دانشگاه آزاد از سال گذشته با موضوع سیل استان های خوزستان، لرستان و گلستان، قرارگاه جهادی را تشکیل داد و آن قرارگاه همچنان فعال بوده و به صورت بالقوه در تمام استان ها تنظیم و قرار گرفته است.

وی افزود: هر زمان حادثه ای در کشور، اعم از بلایای طبیعی و سایر موارد اتفاق می افتد، قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی به بالفعل تبدیل می شود و با تمام توان کار عملیاتی خود را شروع می کند.

صالحی آرا ضمن قدردانی از اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه از اولین روز وقوع زلزله و حضور مسئولان، کارکنان و سایر دانشجویان این واحد دانشگاهی بیان کرد: وارد عمل شدن این عزیزان در مناطق زلزله زده، به نوعی التیام بخشیدن به آلام مصیبت دیدگان است.که دانشجویان بسیجی واحد میانه، به مدت سه شبانه روز هست که در آواربرداری، کمک رسانی و هرکاری که از دستشان برمی آید به نحو احسن انجام می دهند.

سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه، حرکت خداپسندانه و نوع دوستی دانشجویان بسیجی و مجموعه دانشگاهی واحد میانه، برای ما افتخارر بزرگی محسوب می شود گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با تمام توان خود، با حضور فیزیکی در قالب قرارگاه جهادی در کنار زلزله زدگان میانه خواهد بود.

وی با اشاره به نکته اساسی که در این گونه موارد باید رعایت کرد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی، می خواهد ثابت کند که کار را بایستی به دست نیروی جوان، متعهد و متخصصی که در دانشگاه وجود دارد سپرد که مطمئناً کار به خوبی قابل اداره کردن و هدایت کردن است.

صالحی آرا با تاکید بر اینکه، دانشجویان عزیز ما در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، همگی همت مضاعف کردند تا به یاری زلزله زدگان بشتابند گفت: امروز بنده، جلوه هایی از ایثار، ازخود گذشتگی و هماهنگی را در این روستاها به عینه لمس کردم و دیدم؛ که این تبلور شور و شعور جوانی است که توانسته کار را بخوبی جمع کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1042698

وب گردی

وب گردی