طرح واحد نجف آباد در چهارمین رویداد استارتاپی سلول های بنیادی دوم شد

چهارمین رویداد کشوری استارتاپی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد و تیم (CTC) دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد موفق به کسب مقام دوم در این رویداد ملی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد نجف آباد، حمید منتظرالقائم معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد گفت: این طرح با عنوان celltherapy connector ) CTC ) سامانه ای اینترنتی برای ارتباط بین بیمار، مراکز سلول درمانی، پژوهشگاها و رسانه ها جهت فرهنگ سازی و معرفی روش نوین سل تراپی (سلول درمانی) و معرفی بیماران clinical trial به محققان در این عرصه است.

حمید منتظرالقائم عنوان کرد: این رویداد ملی ۸ تا ۱۰ آبان ماه سال جاری با شرکت 100 دانشجو به همت ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، با بیان این مطلب افزود: در این رویداد سه روزه از میان 50 ایده مطرح شده، 12 ایده موفق به کسب بیشترین آرا از حاضرین شده و در رقابتی فشرده، سه تیم اول تا سوم توسط تیم داوری انتخاب و واجد دریافت جوایز به ارزش یکصد میلیون ریال شدند و مقرر شد که یکی از ایده ها به منظور تجاری سازی توسط تیم سرمایه گذار مورد حمایت قرار گیرد.

اسـتارتاپ‌ها، به شرکت های نوپایی گفته می‌شود که با یک ایـده سـاده و اولیه شروع و به سـرعت رشد می‌کنند و به سـرمایـه هنـگفـتـی نیـاز نـدارنـد و با یـادگیـری سریـع و تـکنـولـوژی رشد می کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1042731

وب گردی

وب گردی