کلاس‌های پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن‌ماه برگزار می شود/ آغاز فرآیند ثبت‌نام در آینده‌ای نزدیک

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز انتخاب رشته دوره تکمیل‌ظرفیت در آینده نزدیک خبر داد.

بهروز طهماسب کاظمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره دوره تکمیل ظرفیت این دانشگاه گفت: فرصتی دوباره برای دانشجویان در مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد ایجاد می‌کنیم تا بتوانند برای ادامه تحصیل ثبت‌نام کنند. قرار بر این است که در دوره کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، در واحدهای دانشگاهی که ظرفیت آن‌ها پر نشده فرصتی ایجاد کنیم تا کسانی که متقاضی هستند امکان ادامه تحصیل داشته باشند.

او با بیان این که کلاس‌ها از بهمن ماه آغاز می‌شوند ادامه کرد: طبق جدولی که امروز کارهای اجرایی آن انجام خواهد شد به دانشجویان اطلاع‌رسانی کرده و ثبت‌نام آغاز می‌شود. امروز برای زمان ثبت‌نام به نتیجه خواهیم رسید و طبق زمانی که در نظر داریم، سامانه‌های انتخاب رشته در مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه باز شده‌اند و متقاضیان می‌توانند فرآیند ثبت‌نام را انجام دهند.

برخی از دانشجویان دوره دکتری در تماس با خبرگزاری ایسکانیوز اعلام کرده‌اند که پس از گذشت دو ماه هنوز کلاسی برای آن‌ها برگزار نشده است.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به این دسته از دانشجویان نیز گفت: برگزار نشدن کلاس‌ها بیشتر به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد دانشجویان بوده و در هیچ واحدی مشکل هیئت علمی نداریم؛ اما اگر واحدی به هر دلیلی نمی‌تواند کلاس تشکیل دهد باید دانشجویان را به مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه معرفی کند و ما آن‌ها را بلافاصله در یک واحد دانشگاهی دیگر جایابی می‌کنیم.

کاظمی با بیان این که اگر واحدی این کار را انجام نمی‌دهد خلاف دستورالعمل‌های ما عمل کرده است، اضافه کرد: بنابراین دانشجویان نگران نباشند چون آن‌ها را جایابی می‌کنیم؛ زیرا معتقدیم دانشجویان و داوطلبان‌مان به هیچ عنوان نباید معطل بمانند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042734

وب گردی

وب گردی