سرپرست دانشگاه بین‌المللی سازمان همکاری‌های اقتصادی گروه هشت منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، عباس افخمی عقدا را به سمت سرپرست دانشگاه بین‌المللی سازمان همکاری‌های اقتصادی گروه هشت (D.۸) منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، عباس افخمی عقدا را به سمت سرپرست دانشگاه بین‌المللی سازمان همکاری‌های اقتصادی گروه هشت (D.۸) منصوب کرد.

در حکم انتصاب دکتر افخمی عقدا آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب‌عالی در حوزه آموزش عالی و فعالیت‌های بین‌المللی، به استناد ماده ۸ اساسنامه دانشگاه بین‌المللی سازمان همکاری‌های اقتصادی گروه هشت (D.8) به موجب این حکم به سمت سرپرستی آن دانشگاه منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با توجه به راه‌اندازی آن دانشگاه و فعالیت‌های انجام شده تاکنون، همچون تصویب اساسنامه، برای استقرار و ارتقای دانشگاه جهت نیل به اهداف مندرج در اساسنامه اهتمام بورزید و به منظور پیشرفت علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش خویش را به کار برید.

در انتهای این حکم آمده است: امیدوارم با سعی و اهتمام جناب‌عالی و بر اساس اهداف و سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربه‌های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور در حوزه بین‌الملل گام‌های مؤثری بردارید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042766

وب گردی

وب گردی