«گورشاه» به کتابفروشی‌ها رسید

تازه‌ترین رمان سیامک گلشیری با عنوان «گورشاه» که برای نوجوانان نوشته، با حضور علاقه‌مندان به ادبیات ژانر وحشت رونمایی خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، مراسم رونمایی از تازه‌ترین اثر سیامک گلشیری، نویسنده‌ نام‌آشنا در حوزه ادبیات داستانی، برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش کتاب «گورشاه: دختران گمشده» اولین جلد از مجموعه داستانی است که سیامک گلشیری برای مخاطب نوجوان نوشته که توسط نشر افق منتشر شده است. او که تاکنون چندین رمان و مجموعه کتاب برای مخاطبان این گروه سنی به رشته تحریر درآورده، این بار همانند مجموعه رمان پرطرفدار «خون‌آشام»، در ژانر «وحشت» داستانی جذاب را در بستری خیال‌انگیز روایت می‌کند.

سیامک گلشیری، یکی از پرخواننده‌ترین نویسندگان ادبیات نوجوان ایران، تاکنون بیست رمان و چند مجموعه داستان منتشر کرده است. آثار گلشیری جوایزی را نیز از آن او کرده و بارها نامزد جوایز مختلف ادبی شده‌اند. رمان «جنگل ابر» از مجموعه‌ی رمان‌های پنج‌گانه‌ی خون‌آشام گلشیری در فهرست کلاغ سفید کتابخانه‌ی بین‌المللی نسل جوان مونیخ (2014) جای گرفته است.

‌علاقه‌مندان برای حضور در مراسم رونمایی از کتاب «گورشاه، دختران مرده» نوشته‌ی سیامک گلشیری، می‌توانند روز پنجشنبه 23 آبان 1398، ساعت 16 تا 18 به «خانه‌ فرهنگ و هنر واژه» واقع در خیابان انقلاب، کوچه‌ی اسکو، پلاک 13، مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042824

وب گردی

وب گردی