افتتاح سومین دفتر نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد در واحد ساری

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی از افتتاح سومین اداره کل منطقه ای نظارت استان‌های مازندران، گیلان و گلستان در واحد ساری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، عنایت الله ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مراسم افتتاح سومین اداره کل منطقه ای نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های مازندران، گیلان و گلستان با حضور رؤسای استان‌ها در واحد ساری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نظارت بر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی پیش از این به صورت غیرمتمرکز و از طریق ادارات بازرسی و رسیدگی به شکایات استان ها انجام می‌شد، اظهار داشت: براساس مصوبه کمیسیون دائمی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، ساختار این مرکز به صورت منطقه‌ای شده و واحدهای نظارت مالی، نظارت و ارزیابی آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، بازرسی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد از ادارات زیرمجموعه هر اداره کل منطقه ای است.

ملکی تبار افزود: در این ساختار قرار است در کل کشور، 10 اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ای تشکیل شود که حیطه نظارتی هر اداره کل مشتمل بر چند استان خواهد بود.

وی خواستار همکاری مسئولان دانشگاه با مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی شد و تأکید کرد: وظیفه این اداره کل ایجاد یک پیشخوان مدیریتی برای مسئولان استان‌ها و دست اندرکاران آموزشی است تا آنها بتوانند ضمن مشاهده وضعیت عملکرد خود به سمت وضعیت بهتر حرکت کنند و همچنین با به کارگیری ابزارهای نظارتی و بازرسی در تصمیم گیری‌ها شاهد بهبود و تعالی روز افزون دانشگاه‌ها باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042841

وب گردی

وب گردی