ثمره تلاش‌های شهید طهرانی مقدم ایران را به قدرت اول موشکی منطقه تبدیل کرد

رئیس ستادکل نیروهای مسلح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بسیج گفت: به ثمر نشستن تلاش‌های جهادی شهید طهرانی مقدم باعث شد ایران به قدرت اول موشکی منطقه بدل شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران همانطور که در عرصه جنگ سخت و امور دفاعی به قدرت پایدار رسیده در حوزه جنگ نرم نیز دستاوردهای بزرگی داشته که مهمترین آنها بسط و گسترش تفکر انقلاب اسلامی در ظلم ستیزی و ایستادگی در برابر زورگویان جهان و همچنین افشای چهره واقعی استکبارگران و به خصوص آمریکا است.

وی اظهار داشت: آمریکا همانطور که بر حسب ظاهر در فکر تقلیل پایگاه‌های نظامی خود در جهان است، درحقیقت پایگاه‌های فکری خود را هم در میان مردم جهان یکی یکی از دست می‌دهد.

باقری تصریح کرد: امثال شهید طهرانی مقدم در فضای جنگ نرم نیز حضور دارند و همانطور که این شهید با اقدامات خود، ایران را به یکی از قدرتهای برتر در حوزه دفاعی و موشکی بدل کرد، در حوزه جنگ نرم نیز مدافعان اندیشه جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان باعث افشای چهره واقعی آمریکا و همراهانش شده و فروپاشی هژمونی آمریکا را سرعت بخشیده‌اند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه های استان هرمزگان نیز انقلاب اسلامی را حاصل خون شهدای دانست که توانسته اند با جانفشانی انقلاب را در تمام عرصه ها بیمه کنند تا انقلاب اسلامی بتواند امروز به عنوان یک قدرت سرآمد در تمام عرصه ها قدرتمند ظاهر شود.

احسان کامرانی گفت: بسیج به عنوان یک نیروی توانمند و کارآمد توانسته در این دوران خدمات قابل توجه ای ارائه کند که امروز حاصل آن تلاش ها به نتیجه رسیده و ثمره آن برای همه محسوس و ملموس است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با قدردانی از همه نیروهای سپاهی، نظامی و بسیجی به خصوص شهید طهرانی مقدم گفت: حاصل خون شهید طهرانی مقدم و هزاران شهید دیگر باعث شده تا امروز، حرکت این نیروها در مسیر انقلاب با پشتیبانی از منویات مقام معظم رهبری، آینده درخشانی را برای کشور رقم بزند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1042843

وب گردی

وب گردی