موتور پیشران کشور در عرصه دفاعی و هسته‌ای در حرکت است

عضو هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: موتور پیشران کشور در عرصه علمی، صنایع دفاع و هسته ای در حال پیشرفت روزافزون است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد یاسوج، ستار هدایت خواه عضو هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع هیات رئیسه وکارکنان واحد یاسوج گفت: صدور بیانیه گام دوم از طرف رهبری به عنوان نقشه راه انقلاب از چند جهت حائز اهمیت است.

وی گفت: این بیانیه به عنوان نقشه راه برای چهل ساله دوم انقلاب است وقتی در ابتدای کار انقلاب اسلامی به پیروزی رسید ما هیچ گونه تجربه ای نداشتیم و طبیعی بود که با مشکلات و موانعی مواجه شویم.

هدایتخواه بیان کرد: چهل سال پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشتیم و از همه طرف مورد هجوم دشمنان بودیم تا بتوانیم نقشه راه چهل ساله دوم را طراحی و شروع کنیم.

عضو هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مقام معظم رهبری سه جنبه خودسازی، جامعه پردازی و تمدن پروری را از اهداف این انقلاب می داند و با شروع انقلاب قطب سومی رودروی دو ابرقدرت جهانی بوجود آمد.

هدایتخواه از جمله دستاوردهای انقلاب را ثبات، امنیت و تمامیت ارضی علیرغم تمام تلاش سرویس های جاسوسی و جریان‌های داخل خواند و گفت: دشمن تلاش زیادی کرده تا دستاوردهای این انقلاب را سیاه نمایی و کم ارزش جلوه دهد و حتی این دستاوردها را به عنوان نقطه ضعف معرفی کند ولی ما یکی از امن ترین کشورهای دنیا هستیم.

وی گفت: موتور پیشران کشور در عرصه علمی، صنایع دفاع و هسته ای در حال پیشرفت روزافزون است.

وی هدف نهایی این انقلاب را رعایت عدالت خواند و افزود: اگر چه تلاش‌هایی انجام گرفته ولی هنوز نارضایتی هایی وجود دارد که در این راه سه رکن نیاز است که رکن اول رهبری عادل داریم و با بیانات و اندیشه های ایشان مشکلات برطرف خواهد شد.

هدایت خواه رکن دوم وسوم را برنامه ریزی و قوانین مبتنی بر عدالت و خواست و حرکت مردم بیان کرد و گفت: در این دو رکن مشکلاتی وجود دارد که در رکن برنامه ریزی عده ای نقش آفرین بوده اند نه تخصص دارند و نه برنامه ای برای برقراری عدالت داشتند و بعضی از آنها هنوز دیدگاه لیبرالی و سرمایه داری دارند و نمی خواهند که برنامه ریزی و قوانین رعایت شود که با ورود قوه قضائیه این مشکل در حال رفع شدن می باشد.

عضو هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: الگوی ما در اقتصاد مبتنی بر عدالت اسلامی نیست و باید الگوی ایرانی اسلامی طراحی شود تا بتوان بر اساس آن عدالت را رعایت کرد و روحیه عدالت خواهی و مبارزه طلبی هنوز در مردم نهادینه نشده است.

وی گفت: از دیگر دستاوردهای انقلاب افزایش معنویت در جامعه است و این معنویت با هیچ دوره ای از اسلام قابل مقایسه نیست، از جمله نمونه های افزایش معنویت ساختن مساجد هست که با همکاری مردم ساخته شده و در این چهل سال به اندازه کل دوران قبل از انقلاب مسجد ساخته شده است.

هدایت خواه در پایان به اجتماع مردم در راهپیمایی اربعین حسینی و زیارت امام رضا اشاره کرد و افزود: اینها همه از مصادیق افزایش معنویت در جامعه است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1042859

وب گردی

وب گردی