تطبیق استانداردهای باشگاه پژوهشگران واحد کرمانشاه با بنیاد ملی نخبگان

معاون دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان در ستاد مرکزی از تلاش برای تطبیق استانداردهای باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه با بنیاد ملی نخبگان به منظور جذب اعضای برتر باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه همانند بنیاد ملی نخبگان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد کرمانشاه، در جلسه شورای باشگاه پژوهشگران جوان استان کرمانشاه با حضور تعدادی از مدیران ستادی باشگاه پژوهشگران جوان جلسه هم اندیشی و پرسش و پاسخ اعضای برتر باشگاه پژوهشگران و مدیران و انجمن های علمی برتر برگزار شد.

معاون دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان تاکید کرد: ما به دنبال توانمند سازی بدنه دانشجویی دانشگاه به منظور خروجی نیروی های علمی توانمند و با اعتماد به نفس و کارآمد برای کشور هستیم و اعضای ما دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و دانش آموزان سما هستند و وظیفه ستاد رشد دادن آنها است.

از فکرها، طرح ها و اندیشه های برتر استقبال می کنیم

علیرضا زیگلری مدیر کل هدایت و توانمند سازی دانش آموزی باشگاه پژوهشگران جوان در ستاد مرکزی، در جلسه هم اندیشی با اعضای برتر باشگاه پژوهشگران و مدیران و انجمن های علمی برتر از حمایت و مساعدت با اعضای برتر و طرح ها و اندیشه های برتر خبر داد.

در این جلسه اعضای مدیران و اعضای برتر شش واحد و مرکز استان کرمانشاه حضور داشتند و ضمن هم فکری و هم اندیشی پرسش ها و مسائل مربوط به فعالیت های باشگاه پژوهشگران جوان را با مسئولان در میان گذاشتند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1042862

وب گردی

وب گردی