تشکل‌ها در حوزه پاسخ‌گویی به شبهات دینی و سیاسی دانشجویان فعالیت کنند

مشاور امور زنان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تشکل ها باید در حوزه پاسخ گویی به شبهات دینی و سیاسی دانشجویان فعالیت داشته باشند‌.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نفیسه فیاض بخش مشاور امور زنان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز در نشست آموزشی، تشکیلاتی بانوی مومن انقلابی ویژه اعضای فعال تشکل های دانشجویی استان تهران که در کتابخانه دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، اظهار کرد: تشکل های دانشجویی باید در حوزه های مختلف فعالیت داشته باشند و محدود به یک حوزه نباشند چرا که امروز دشمنان با تمامی قوا به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند.

وی افزود: جنگ امروز، نرم افزاری است و به همین دلیل، بیداری و بصیرت تشکل‌ها باید افزایش داشته باشد. تشکل ها همچنین باید در حوزه پاسخ گویی به شبهات دینی و سیاسی دانشجویان فعالیت داشته باشند‌.

مشاور امور زنان و خانواده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این ‌که شهید بهشتی بنیان گذار تفکر تشکیلاتی در انقلاب اسلامی است تصریح کرد: پیروان تفکر شهید بهشتی، امروز به مدیرانی موفق تبدیل شده اند و یا با اهدای خون خود، شجره طیبه انقلاب را آب یاری کرده اند.

فیاض بخش در پایان گفت: سند عفاف و حجاب دانشگاه آزاد اسلامی نتیجه ساعت‌ها کار کارشناسی است و این قابلیت را دارد که به‌عنوان یک الگو در کل جامعه معرفی شود. دانشجویان و اعضای تشکل‌ها باید این سند را مطالعه کنند و آن را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042867

وب گردی

وب گردی