برگزاری جشنواره رونق تولید ملی در دانشکده سما بندرعباس

رئیس دانشکده سما بندرعباس با اعلام خبر برگزاری جشنواره رونق تولید ملی، گفت:« در راستای درک بهتر دانشجویان و دانش آموزان از ظرفیت های صنایع بومی جشنواره ای با هدف رونق کسب و کار و تولید در دانشکده سما بزرگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بندرعباس، احسان محمدی نژاد رئیس مراکز سما هرمزگان گفت: چرخه تولید ثروت از تولیدات بومی و منطقه ای، یکی از سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی در راستای سرای نوآوری است که این جشنواره با همین هدف برگزار شد تا استعدادهای بالقوه شناسایی و در حوزه سیاست های جدید دانشگاه بکار گرفته شود.

وی افزود: رونق تولید ملی با رویکرد کاشت نخل و صنایع مربوط به آن از جمله کاشت، فرآوری و فروش آن از مهمترین برنامه هایی است که در این جشنواره مد نظر قرار گرفته تا ظرفیت های دانشجویی در این حوزه شناسایی و عملیاتی شود.

رئیس مراکز سما هرمزگان ضمن بازدید از این نمایشگاه و گفتگو با دانشجویان شرکت کننده در این جشنواره بزرگ و کارآفرینی، اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه ها، تقویت رویکردهای کارآفرینی و نگاه عمیق به داشته های محلی در راستای رونق تولید ملی است.

وی اظهار امیدواری کرد با اجرایی شدن طرح پایش بتوان سرای نوآوری را در حوزه های کشاورزی، شیلاتی و دریایی راه اندازی و توسعه داد.

کد خبر: 1042872

وب گردی

وب گردی