درمان  جانبازان توسط  پروفسور آلمانی فوق تخصص مغز و اعصاب

مدیرکل درمان و توان‌بخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از انجام امور درمانی برای جانبازان و ایثارگران توسط پروفسور «والتراشتومر» فوق تخصص مغز و اعصاب از کشور آلمان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، امیر کریمی با اشاره به حضور متخصصان خارجی برای درمان جانبازان در کشورمان گفت: در همین راستا پروفسور «والتراشتومر» فوق تخصص مغز و اعصاب از کشور آلمان با سفر به کشورمان به همراه تیم پزشکی ایرانی به ویزیت و عمل جراحی جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا پرداخت.
وی ادامه داد: ۳۰ نفر از جانبازان و ایثارگران از تاریخ ۱۱ الی ۱۳ آبان ماه توسط پروفسور والتراشتومر و تیم همراه در کلینیک فوق تخصصی خاتم‌الانبیاء (ص) تحت ویزیت و مشاوره درمانی قرار گرفتند و عمل جراحی نیز برای ۳ نفر از این عزیزان انجام شد.

برگزاری مراسم تجلیل از فعالان برپایی موکب‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر

عادل مهری مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مراسم تقدیر از فعالان برپایی موکب‌های فرهنگی تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت اربعین حسینی گفت : کمیسیون فرهنگی تشکل‌های شاهد و ایثارگر نشست‌های زیادی را با هدف برنامه‌ریزی فعالیت‌های مرتبط با راهپیمایی اربعین سال جاری برگزار کرد و برای راهپیمایی سال آینده نیز باید از اکنون اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهیم تا هرسال شاهد برگزاری باشکوه‌تر مراسم اربعین حسینی باشیم.
وی افزود: با توجه به این‌که رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، بارها بر اهمیت نقش تشکل‌های شاهد و ایثارگر تأکید داشتند و آن‌ها را بازوان بنیاد قلمداد کردند، بر این اساس تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مراسم سال جاری با فعالیت‌های گسترده و برپایی موکب در مرزهای شلمچه و چذابه و کشور عراق (نجف و کربلا) نشان دادند که بازوهای اجرایی نظام و انقلاب اسلامی نیز هستند.

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: تلاش‌ همکاران در راستای برپایی موکب‌ها در مسیر راهپیمایی اربعین برگرفته از روحیه ایثارگری است و همین ویژگی موجب شده که جمهوری اسلامی ایران به هیچ کشوری متکی نبوده و در دنیا کشوری قدرتمند و با اقتدار باشد.
گفتنی است در این مراسم، دبیر کمیسیون فرهنگی تشکل‌های شاهد و ایثارگر و دبیران کل تشکل‌های فعال در قرارگاه‌های فرهنگی تشکل‌های شاهد و ایثارگر به ارائه گزارش‌هایی از فعالیت‌های خود در ایام اربعین پرداختند و در پایان لوح تقدیری توسط مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به فعالان برپایی موکب‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر در ایام اربعین اهدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042922

وب گردی

وب گردی