ساختار جدید ارزیابی و نظارت با رویکرد عملکردگرایی و در راستای بهبود فعالیت واحدهاست

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نقش مهمی در برطرف کردن نیازهای جامعه در زمینه‌های پژوهشی و آموزشی دارد.

به گزارش گروه دانشگاه آزاد اسلامی از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سومین اداره کل منطقه‌ای نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های مازندران، گیلان و گلستان در واحد ساری با حضور عنایت الله ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم، گفت: در ساختار جدید ارزیابی و نظارت با رویکرد عملکردگرایی و در راستای بهبود فعالیت واحدهاست.

وی اظهار داشت: این رویکرد به منظور ایجاد داشبوردی است که می تواند نقاط ضعف و قدرت دانشگاه ها را در بخش های مختلف نشان دهد.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی بیانیه گام دوم را دست مایه ای برای بکارگیری نیروهای جوان در جهت اعتبار بخشی نقش دانشگاه در امر آموزش و پژوهش کشور دانست و افزود: نیروهای متخصص در قالب مشاوره مبتنی بر مدل های ارائه دنیا می توانند سیاست های تدوین شده در دانشگاه ها را محقق سازند.

ملکی تبار دانشگاه آزاد اسلامی را بزرگترین شبکه اجتماعی، علمی و دانشگاهی عنوان کرد و گفت: این زنجیره بهم پیوسته با پتانسیل و ظرفیت بالایی که در درون خود دارد می تواند نقش مهمی در برطرف کردن نیازهای جامعه در زمینه های پژوهشی و آموزشی داشته باشد.

وی اظهار داشت: با تکیه بر آموزه های دینی و براساس توصیه های امیرالمؤمنین (ع) به مالک اشتر، انتظار می رود ادارات کل مناطق این مرکز توجه ویژه ای به موضوع حق الناس داشته و بر همین اساس در برنامه های بازرسی و نظارتی خود توجه به بیت المال را سرلوحه حرکت خود قرار دهند.

در پایان این مراسم از مدیران قبلی این مرکز در استان های گیلان، مازندران و گلستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042954

وب گردی

وب گردی