مدارس سما فضاهای ورزشی مطلوب را در اختیار دانش آموزان قرار دهند

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آموزش و پرورش و مدارس سما باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا به صورت فراگیر فضاهای ورزشی مطلوب را در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سما، مراسم افتتاحیه سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی سما کاشان و آغاز المپیاد درون مدرسه ای با حضور سید محمد بطحایی معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بطحایی در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق( ع) است، خطاب به دانش آموزان گفت: افتخار بزرگی است برای بنده که در چنین روزی در خدمت شما دانش آموزان عزیز سمایی هستم و مقارن با این اعیاد فرخنده سالن ورزشی دانش آموزان سمایی دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح می شود.

وی با قدردانی از مسئولان استانی و شهرستانی، خاطرنشان کرد: از تلاش های ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس آموزش و پرورش و همه مسئولانی که در این مراسم شرکت کرده اند، قدردانی می کنم.

بطحایی با اشاره به ضرورت برخورداری دانش آموزان از فضاهای ورزشی مطلوب گفت: آموزش و پرورش و مدارس سما باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا به صورت فراگیر چنین فضاهایی در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: آموزش تنها حافظه مداری نیست و ما باید در تمام سطوح تعلیم و تربیت گام برداریم.

وی تأکید کرد: با دیدن فعالیت های هدفمند ورزشی تان بسیار خرسند شدم، شما دانش آموزان عزیز بسیار خوب و سازماندهی شده، تمرینات ورزشی را انجام می دهید و مهارت های لازم را کسب می کنید. امیدوارم با همکاری همه مسئولان مربوطه شاهد گسترش فضاهای آموزشی و ورزشی در شهرستان های مختلف کشور باشیم.

تجدید میثاق با شهدا و بازدید از دبستان پسرانه سما کاشان از دیگر برنامه های بطحایی بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042976

وب گردی

وب گردی