آموزش آخرین استانداردهای حراستی به بیش از ۳۰۰ کارمند دانشگاه آزاد اسلامی  استان خوزستان

مدیرکل اداره کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: ۳۱۳ نفر از کارکنان انتظامات و حفاظت فیزیکی این دانشگاه در قالب سه دوره و به‌مدت ۹ روز آخرین استانداردهای حوزه حراست را آموزش می‌بینند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اهواز، احسان یعقوبی‌زاده مدیرکل اداره کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با بیان این خبر در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزشی، آشنایی با آخرین استانداردهای حوزه حراست و بالابردن سطح معلومات کارکنان انتظامات و فیزیکی دانشگاه را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کلاس‌ها عنوان کرد.

وی ادامه داد: کارکنان در این کلاس‌ها با امداد و نجات، اطفای حریق، کمک‌های اولیه، پدافند غیرعامل امداد و نجات، اصول نگهبانی و گزارش‌نویسی فیزیکی آشنا خواهند شد.

مدیرکل اداره کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان افزود: مدرسان هلال احمر، سازمان آتش‌نشانی، دانشگاه امیرالمؤمنین و سپاه پاسداران کار تدریس این کلاس‌ها را بر عهده دارند.

یعقوبی‌زاده خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزشی کارکنان انتظامات و حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از ۱۸ آبان آغاز شده و ۲۸ آبان با برگزاری آزمون نهایی پایان می‌یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042985

وب گردی

وب گردی