آغار ثبت‌نام مراسم ازدواج دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان بوشهر از آغاز ثبت نام بیست و سومین مراسم ازدواج دانشجویی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قاضی زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از آغاز ثبت نام بیست و سومین مراسم ازدواج دانشجویی در استان بوشهر خبر داد و اعلام کرد: ثبت نام بیست و سومین مراسم ازدواج دانشجویی سال ۹۸ از تاریخ ۲۱ آبان ماه سال جاری آغاز و تا ۳۰ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

قاضی زاده در خصوص شرط ثبت نام زوجین و آدرس اینترنتی گفت: زوج های دانشجویی که تاریخ عقد شان در فاصله زمانی 01/01/1397 تا 30/09/1398می باشد، می‏توانند با مراجعه به یکی از سایت های www.ezdevaj.nahad.ir و یا www.iaub.nahad.ir برای شرکت در این مراسم ثبت نام کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با یادآوری اینکه ثبت نام صرفاً به ‌صورت الکترونیکی بوده و از طریق سامانه ازدواج نهاد رهبری در دانشگاه ‌ها امکان ‌پذیر است، اظهار کرد: دانشجویان باید توجه داشته باشند که دریافت کد رهگیری در پایان مراحل ثبت ‌نام الزامی است.

وی ادامه داد: دانشجویان باید پس از انجام ثبت نام اینترنتی، مدارک لازم که شامل تصویر صفحه یک تا ۵ عقدنامه، تصویر کارت ملی زوجین، تصویر تمام صفحات شناسنامه زوجین، تصویر ثبت نام اینترنتی، تصویر کارت دانشجویی یا گواهی اشتغال به تحصیل ثبت نام کننده (عنوان گواهی به نهاد رهبری باشد) که تا پایان بهمن ماه اعتبار داشته باشد را به همراه یک عدد پوشه و گیره برای تأیید به دفتر نهاد رهبری دانشگاه محل تحصیل خود ارائه کنند.

حجت الاسلام قاضی زاده تصریح کرد: با هماهنگی های به عمل آمده امسال نیز مزدوجین در قالب ویژه برنامه همسفر تا بهشت به مشهد مقدس اعزام خواهند شد و همچنین کارگاه آموزشی ویژه مزدوجین همراه با برنامه جشن ازدواج دانشجویی در استان به اجرا درخواهد آمد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1042988

وب گردی

وب گردی